سرپرست اداه کل ورزش و جوانان استان مرکزی :

باید برای توسعه ورزش ناشنوایان در زمینه قهرمانی گامی موثر برداشته شود

حقدادی گفت : بخش ورزش و جوانان باید برای توسعه ورزش ناشنوایان در زمینه قهرمانی و ورزش همگانی گامی رو به جلو داشته تا در کسب عناوین قهرمانی در این رشته را داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۵۹۹۲۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج مرکزی ؛ عابد حقدادی سرپرست اداه کل ورزش و جوانان استان مرکزی در مجمع انتخابی هیات ناشنوایان استان مرکزی گفت : بخش ورزش و جوانان باید برای توسعه ورزش ناشنوایان در زمینه قهرمانی و ورزش همگانی گامی رو به جلو داشته تا در کسب عناوین قهرمانی در این رشته را داشته باشد.
 
وی مطرح شدن بحث ورزش و جوانان در برنامه ششم توسعه، بند ب ماده 17 و توجه به ورزش جانبازان و روستایی را از جمله اقدامات کاربردی و مهم در این بخش عنوان کرد.
 
حقدادی در ادامه با تاکید بر این امر که بخش جاری نیاز به منابع مالی دارد تصریح کرد: امید است همه منابع مالی در بخش ورزش و جوانان در بخش عمرانی صرف نشود و بخشی از آن نیز صرف تعمیرات و نگهداری شود.
 
وی اظهار کرد: حضور بخش خصوصی و حمایت کننده های مالی از جمله راه حل اساسی در برون رفت از مشکلات است که به کمک آن می توان شرایط خوبی را برای این بخش رقم زد.
 
سرپرست اداه کل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: تقاضای اداره کل ورزش و جوانان  از فدراسیون ناشنوایان این است که ورزشکاران ناشنوای استان را در این بخش به درستی دیده و حمایت شوند.
ارسال نظرات