تیشه گران، حضور 8 ورزشکار از استان مرکزی در اردوی تیم ملی ناشنوایان را سرمایه ای برای این استان دانست
کد خبر: ۸۸۵۹۹۱۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی ، مهران تیشه گران در مجمع انتخابی رئیس هیات ناشنوایان استان مرکزی در اراک افزود : ورزش ناشنوایان در سطح فدراسیون 20 رشته فعال و در استان مرکزی 10 تا 12 رشته فعال دارد و ورزشکاران آن در موفقیت های متعددی در حوزه ملی دارند.

وی بیان کرد: با توجه به مشکلات مالی شدید این هیات، ارتباط با نهادهای دولتی مانند بهزیستی، مدارس استثنایی و شهرداری در راستای رفع مشکلات ضروری است که باید در دستور کار مسئولان ذیربط قرار گیرد.
 
تیشه گران با تاکید بر این امر که نبود سالن ورزشی مجزا بخشی از مشکلات ورزش ناشنوایان است اظهار کرد: فراهم کردن سالن ورزشی اختصاصی برای این ن قشر از ورزشکاران، علاوه بر کسب درآمد در تربیت نیروهای حرفه ای برای شرکت در مسابقات ، تاثیر مستقیم دارد.
 
وی ، اشتغال را از دیگر مشکلات این بخش ورزشی عنوان کرد و گفت: امید است این امر مهم از طریق هیات دولت و مصوب شدن در مجلس شورای اسلامی حل شود تا ورزشکاران برای حضور در میادین بین المللی از انگیزه بیشتری برخوردار شوند.
 
دبیر فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشور، حضور 8 ورزشکار از استان مرکزی در اردوی تیم ملی ناشنوایان را سرمایه ای برای این استان دانست و افزود: برای باروری استعدادها در این حوزه باید سطح اردوها را افزایش یابد تا با برنامه های کارشناسی و راهبردی شاهد موفقیت روز افزودن ورزشکاران ایراتی در عرصه های بین المللی باشیم.
ارسال نظرات