خبرهای داغ:
نماينده ولي فقيه در كاشان، گفت: عرصه انتخابات، عرصه آزمايش الهي است و اگر نامزد هاي انتخاباتي صادقانه و خالصانه وارد اين عرصه شود پيروز هستند، اما اگر غشي در دل داشته باشد شكست آنها حتمي است.
کد خبر: ۸۸۵۹۸۸۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسیج در كاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي بعد از ظهر امروز در ديدار با اعضاي شوراي اصولگرايان كاشان، گفت: آنهايي كه از آغاز پيروزي انقلاب اسلامي تا به امروز به پاي انقلاب ايستادند افرادي بودند كه با اخلاص وارد ميدان شدند و كسب نبودند و براي كسب دنيا و شهرت و نام و نان و زخارف دنيا نيامدند.

وي افزود: امروز نيز افرادي بايد پاي كار انقلاب باشند كه انگيزه هاي الهي داشته باشند و مدعي نباشند و  به دنبال منافع شخصي نباشند و با كمال خضوع و خشوع و تواضع در برابر اسلام و انقلاب و مردم با صداقت واردعرصه انتخابات شوند.

آيت الله نمازي گفت: انقلاب اسلامي مقدمه اي براي انقلاب جهاني امام زمان(عج) است و انقلاب اسلامي ايران نسخه بدل انقلاب كريمه است.

نماينده ولي فقيه در كاشان همچنين با اشاره به اينكه ما با پاي خود به دنيا نيامده ايم و با پاي خودمان نيز از دنيا نمي رويم، اظهار داشت: ما را براي يك رسالت و آزمون بزرگ  به دنيا آورده اند و ما را هم خودشان از دنيا خواهند برد آن هم بدون اينكه در آمدن و رفتن خود اختياري داشته باشيم .

وي افزود: تشكل ها و گروههايي كه نام خود را اصولگرا گذاشته اند بايد تلاش كنند تا كلمه اصولگرايي به معناي جامع و واقعي در خارج از اين مجموعه بروز و ظهور داشته باشد و مردم باور كنند اين مجموعه يك مجموعه اصولگرا است كه بر محور توحيد و اخلاص و صداقت و پاكي و طهارت فعاليت مي كنند.

آيت الله نمازي عرصه انتخابات را يك آزمون الهي دانست و عنوان كرد: در انقلاب اسلامي جوانان تحصيلكرده زيادي در جبهه به شهادت رسيدند و  امروز ما بازماندگان كاروان شهدا اگر بخواهيم بر سر تعدادي چوب و تخته ميز رياست با يكديگر اختلاف و درگيري داشته باشيم و يا يكديگر را تخريب و تضعيف كنيم، از ميسر انقلاب منحرف شده ايم.

وي ادامه داد: نامزدهاي انتخابات بايد با اخلاص و صداقت و پاكي وارد عرصه انتخاب شوند و براي تبليغات خود نيز پوسترهاي مشترك و در كنار آن پوسترهاي انفرادي براي معرفي خود منتشر كنند و ستادهاي انتخاباتي نيز با نام سنگر خدمت به مردم معرفي شوند تا بيانگر حضورشان براي خدمت به مردم باشد.

به گفته وي، عرصه انتخابات، عرصه آزمايش الهي است و اگر نامزد انتخاباتي صادقانه و خالصانه وارد اين عرصه شود پيروز هستند، اما اگر غل و غشي در دل داشته باشد شكست آنها حتمي است.

نماينده ولي فقيه در كاشان با تأكيد بر انگيزه خدمت به مردم توسط نامزدهاي كانديداها، يكي از خصيصه هاي اهل اخلاص را مدعي و كاسب نبودن دانست و اظهار داشت: انسانهاي با اخلاص هميشه از عنوان و اسم و منصب فاصله مي گيرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها