راز سکوت رئیسی در مناظره توهین آمیز رئیس دولت:
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مردم دیدند که برخی برای جلب آرا حاضرند همه انقلاب را خرج خود کنند در حالی که باید همانند شهدای مظلوم خودمان را خرج انقلاب کنیم.
کد خبر: ۸۸۵۹۸۶۸
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در گفت‌وگویی در پاسخ به سؤالی درباره چرایی عدم مواجهه افشاگرانه با جریان دولت اظهار داشت: در انتخابات پیش‌ِرو علاوه بر تلاش برای کارآمدی نظام و ارائه برنامه برای مسائل اصلی کشور نظیر محرومان، مسکن، تولید، اشتغال بیکاری و ازدواج جوانان؛ می‌بایست روی مسئله اعتماد مردم به نظام توجه می‌شد.

وی افزود: اینجانب از ابتدای ورود به عرصه انتخابات تمام تلاشم بر این بود که در چارچوب حفظ منافع ملی، احقاق حقوق و مطالبات مردم و ارائه برنامه‌ها به‌‌گونه‌ای پیگیری شود که به اعتماد مردم لطمه‌ای وارد نشود.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: تمامی تلاش‌های ما باید برای تقویت انقلابی باشد که ثمره فداکاری جوانانی است که از جان خود گذشتند؛ تفاوت کسانی که همه انقلاب را خرج خود می‌کنند با کسانی که خود را خرج انقلاب می‌کنند و منافع عمومی را فدای جلب آرا نمی‌کنند، در چنین برهه‌‌هایی باید برای مردم مشخص شود.

* نسبت به رقبا اطلاعاتی دارم که کسی دسترسی به آن نداشته است

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه نخستین شرط ریاست جمهوری داشتن ظرفیت است، تصریح کرد: ترجیح‌دادن منافع شخصی بر منافع ملی نشان کم‌ظرفیتی است، من به‌دلیل مسئولیتی که داشتم نسبت به رقبا اطلاعاتی دارم که کسی دسترسی به این اطلاعات نداشته است.

وی ادامه داد: همه می‌دانند که من می‌دانم، اما باید مردم بدانند کسی که خود را در کسوت ریاست‌جمهوری می‌داند باید ظرفیت ترجیح منافع ملی بر منافع شخصی را داشته باشد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد: سیاست ما جدیت در احقاق حقوق مردم با حفظ اعتماد عمومی به نظام است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها