خبرهای داغ:
طی یک نشست رسانه ای:

مسئول جدید سازمان بسیج رسانه معرفی شد

با برگزاری مراسمی در سالن شهید پرویز سپاه صاحب الامر(عج) مسئول جدید سازمان بسیج رسانه قزوین معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۵۹۸۶۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ محمد کشاورز مسئول جدید سازمان بسیج رسانه قزوین در این مراسم ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: بسیج جناحی نیست، یکی از دو جناح سیاسی یا سه جناح سیاسی داخل کشور نیست ، بسیج لشکر انقلاب است، بسیج مال انقلاب است، اگر دوگانگی وجود داشته باشد؛ دوگانگی انقلابی و ضد انقلابیست، حتی فرد غیر انقلابی نیز قابل جذب است، بنده معتقد به جذب حداکثری هستم البته با روش های صحیح نه با هر روشی.

وی اقزود: هرکسی که طرفدار انقلاب است و انقلاب را قبول دارد بسیج طرفدار اوست ؛ این شاه بیت و نقشه راه بنده در مجموعه بسیج خواهد بود و در خدمت هستیم.

این مسئول گفت: با افتخار عرض می‌نمایم که خادم الکتبا خواهم بود و به دوستان عزیزم در خانه مطبوعات خواهم همکاری و کمک نمود. و هرنوع خدمات صنفی، معیشتی حمایتی قطعا با این دوستان برقرار خواهم کرد.

کشاورز مسئول جدید سازمان بسیج رسانه اذعان کرد: بسیج هیچ موقع رقیب کسی نیست بلکه کمک خواهد کرد به شما در هر قشری که باشید و بسیج رسانه نیز قطعا کمک خواهد کرد.

کشاورز در ادامه از برنامه هایی که در دست دارد گفت: 6 برنامه عملیاتی وجود دارد که بحث اول آن انقلابی گریست که یک شعار نیست بلکه یک هویت و مبناست و در این زمینه باید همکاری های لازم را با هم داشته باشیم.

وی از دیگر برنامه هایش بصیرت افزایی و بصیرت بخشی به جامعه را دومین سنگر خود دانست  و اعلام کرد: تقویت بنیان های صبر انقلابی سنگر سوم و دفاع از مرزهای عقیدتی و باورهای مردم سنگر چهارم ماست.

این مسئول مهمترین اقدامات خود را مطرح کرد و افزود: ایجاد امید به آینده در بین مردم است که حتما باید در مجموعه کار خود قرار دهیم.

کشاورز بنا به فرمایش رهبری که می فرمایند بسیجی یک مطالبه گر است گفت: سنگر بعدی ما مطالبه گری است و شعار ما بود که می‌گفتیم مطالبه گری کار دانشجوی بسیجی است و در رسانه نیز کار ما همین است اما با اخلاق و زبان خوش چرا که بسیج زبان گویای مردم است.

وی در پایان از زحمات محمد سرباز مسئول سابق بسیج رسانه نیز تقدیر و تشکر بعمل آورد و خاطرنشان کرد: ما بهمراه اصحاب رسانه باید تلاش می کنیم تا انسجام و اعتلاف بین خودمان تشکیل دهیم و همچنین ارتقا سطح مهارت های حرفه ای به سطح تولیدات رسانه ای داشته باشیم.

1007/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار