خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در گفتگو با خبرگزاری بسیج به ارائه گزارش از برنامه های اجراشده در طول هفته عقیدتی سیاسی پرداخت.
کد خبر: ۸۸۵۹۸۵۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدونشهر؛ با پایان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ، مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در مصاحبه ای با خبرگزاری بسیج گزارشی از فعالیت های انجام شده در طول این هفته ارائه نمودند.

در ابتدای این مصاحبه حجت الاسلام والمسلمین شیاسی به معرفی اجمالی شخصیت شهید مطهری رضوان الله تعالی علیه پرداختند و گفتند : شهید آیت اللّه مرتضی مطهری یکی از شخصیتهای کم نظیر در تاریخ اسلام و یکی از دانشمندان اسلام شناس و محققان توانا به شمار می رود که با مجاهدت فراوان توانست در تمامی رشته های معارف اسلامی، صاحبنظری ژرف اندیش و محققی دقیق و در پاره ای حوزه ها همچون فلسفه، فقه و اصول در قله اجتهاد قرار گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فریدونشهر در ادامه افزود : ایشان با افکار و اندیشه های ناب خود، آثار و نتایج بزرگی را در زمینه های گوناگون علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بر جای گذاشت . ایشان با فهم دقیق دین، در برابر انبوه تهاجمات و شبهات مختلف ایستادگی کرد و با منطق و استدلال به مبارزه با افکار الحادی، التقاطی و متحجرانه پرداخت و اسلام را بدور از هرگونه تحریف و بدعت و کژاندیشی معرفی کرد و بدینوسیله از خود نامی جاودانه و ماندگار در تاریخ باقی گذاشت.

حجت الاسلام شیاسی هفته عقیدتی را بهانه ای دانست تا از تلاش های این عالم ربانی تقدیرشود. ایشان در ادامه برنامه های اجرا شده در این هفته را به شرح ذیل عنوان نمودند:

-          برگزاری همایش های فرهنگی و سیاسی و گرامیداشت هفته عقیدتی

-          برگزاری نشست های روشنگری در رده های تابعه

-          دعوت از سخنرانان برگزیده

-          تقدیر از هادیان سیاسی برتر

-          شرکت در نماز جمعه

و برنامه های متنوع فرهنگی عقیدتی در ردههای تابعه.

ارسال نظرات
پر بیننده ها