خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
مراسم رسانه ای تودیع سرهنگ محمد کشاورز به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج رسانه در سالن جلسات شهید حسن پور برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۹۸۵۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در حاشیه این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با شکوه امام زمان (عج) اظهار کرد: فلسفه تشکیل این جلسه در خصوص معارفه و تودیع مسئول بسیج رسانه سپاه استان است که بنا به تشخیص و صلاح‌دید فرماندهی محترم سپاه استان لازم دانستیم که از زحمات چندین ساله برادر محمد سرباز که در بسیج رسانه مسئولیت داشتند و با اقدامات بسیار خوبی و همچنین تعامل خوب و نزدیکی که با مجموعه شما اصحاب رسانه برقرار کردند موفقیت های استانی و کشوری را کسب کردند و در سال گذشته نیز در سطح کشوری مقام خوبی را بدست آوردند.

وی ادامه داد: با توجه به ماموریت دیگری که به این بزرگوار محول شده است ازین رو بنا شد به خدمت یکی دیگر از برادران خوبمان در مجموعه سپاه صاحب الامر که ایشان هم در بحث رسانه و در بحث مباحث فرهنگی جزء السابقون مجموعه ما هستند و جز کسانی هستند که در مسئولیت قبلی خود نیز صاحب نظر بودند در بحث رسانه و تعامل بسیار خوبی با مجموعه خبرنگاران استان داشتند.

معاون اجرایی سپاه استان اعلام کرد: گفتنی است که با حکم فرماندهی محترم سپاه آقای محمد کشاورز مسئول سازمان بسیج رسانه استان معرفی شده اند.

در این نشست از زحمات بی بدیل آقای سرباز نیز تقدیر و تشکر بعمل آمد و گفتنی است که ایشان به عنوان مشاوره رسانه ای فرمانه سپاه استان منسوب شدند .

طاهرخانی در ادامه نقش رسانه ها را نقش مهمی در جامعه خطاب کرده است و افزود: نقش خبرنگاران و آن رسالتی که به شما اصحاب رسانه سپرده شده رسالت بسیار سنگینی است .

وی ضمن اشاره به مقام و نقش بسزای حضرت زینب (س)در واقعه عاشورا گفت: اگر نبود آن نقش پیام رسانی و خبرنگاری حضرت زینب بعد از قائله کربلا ؛ واقعا مشخص نبود که آیا ما میتوانستیم پیام عاشورا و کربلا را درک کرده باشیم یا نه!

این مقام مسئول تصریح کرد: اگر بخواهیم این بزرگوار را بعنوان اسوه اصحاب رسانه بدانیم پی به اهمیت و نقش دوستان رسانه خواهیم برد چرا که اعتقاد ما بر این است که امروز در دنیا یکی از مولفه های قدرت  رسانه است .

طاهرخانی معتقد است که امروز دوستان اهل رسانه باید گفتمان انقلابی را در دستور کار خود قرار دهند و تبیین کرد: بعضا داریم که برخی از مجموعه خبرنگاران که قلم میزنند بی تقوایی میکنند و چیزی که مطابق با واقعیت و حقیقت است را طور دیگری جلوه میدهند و امانتداری خوبی را از خود نشان نمی‌دهند لذا امانتداری یکی از خصوصیات بارز این مجموعه خبرنگاران در تراز انقلاب اسلامی  است.

وی خطاب به اهل رسانه گفت:  ما رسانه ها را وقتی می توانیم در تراز انقلاب اسلامی دسته بندی کنیم که توان انقلابی کردن را در مجموعه خود این دوستان داشته باشیم.

ما اگر این رسالت را بتوانیم دنبال کنیم بخصوص در این رویداد بزرگ که در چند روز آینده رخ می‌دهد و شاهد خواهیم بود که چشم طمع تمام دشمنان قسم خورده نظام که در روز 29 اردیبهشت است .

طاهرخانی در پایان این نشست به اصحاب پیام رسان یادآور شد: شما اصحاب رسانه هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی میتوانید نقش ارزنده و تاثیر گزاری را بگذارید  تا آن رسالتی که حضرت زینب (س) در عاشورا و بعد از آن از خود نشان دادند را بسازد

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر در پایان خاطرنشان کرد: اصلی ترین وظیفه ما در انتخابات آن است که طوری مدیریت و هماهنگ عمل کنیم تا حضور حداکثری مردم را پای صندوق های رای داشته باشیم تا توطئه هایی را که دشمنان نظام برای 29 اردیبهشت ماه طراحی کردند با نقش آفرینی مردم خنثی کرده و بتوانیم بار دیگر حقانیت جمهوری اسلامی ایران را به دنیا ثابت کنیم.

1007/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها