مصطفی برزگر
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:
حجت الاسلام عباسی عنوان کرد: حل بسیاری از مشکلات کشور درگرو انتخاب درست است،مردم باید در عرصه انتخابات با آگاهی کامل انتخاب نمایند تحت تاثیر دیگران قرارنگیرند و به شعار هایی که کاندیداها مطرح می کنند توجه داشته باشند
کد خبر: ۸۸۵۹۸۵۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عباسی، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ، در نشست روشنگری در جمع مردم شهرزرنه با تبریک اعیاد شعبان گفت:انقلاب که پیروز شد عده ای با مطرح کردن مباحثی سعی در ناکارآمدجلوده دان انقلاب اسلامی برآمدن وتلاش نمودندتئوری هایی را در داخل کشور مطرح نمایند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین اظهار کرد:دشمن در صدد این است که کشور اسلامی را در مرتفع نمودن مشکلات داخلی از جمله بیکاری،معیشت ...ناتوان جلوه دهد وسعی دارد این عامل را در انتخابات موثر نشان دهد.

حجت الاسلام عباسی افزود: امروز کشور ایران اسلامی از امنیت کامل برخوردار است و این امنیت بواسطه تلاش شبانه روزی عزیزانی است که در عرصه امنیت تلاش می کنند ،امروز دیگر در زمینه ساخت تجهیزات نظامی ایران به یک کشور مطرح در دنیا تبدیل شده است حتی در سایه تحریم هایی که بر کشور حکم فرما شد دانشمندان ما توانستند به دستاوردهای خوبی دست پیدا کنند.

وی به انتخابات پیشرو اشاره کرد و بیان داشت : حل بسیاری از مشکلات کشور درگرو انتخاب درست است،مردم باید در عرصه انتخابات با آگاهی کامل انتخاب نمایند تحت تاثیر دیگران قرارنگیرند و به شعار هایی که کاندیداها مطرح می کنند توجه داشته باشند و ببینند آیا کاندید مورد نظر توانایی محقق کردن شعار هایش را دارد یا خیر.

حجت الاسلام عباسی ادامه داد:عده ای با ایجاد وحشت در جامعه سعی در جلب آراءمردم دارند اگربا این ترفند موفق به این امر شوند مشکلات کشور حل نمی شود.

وی بیان کرد:رمز موفقیت و کلید حل مشکلات کشور مدیریت جهادی و انقلابی است ،در هر جایی در کشور مدیریت جهاد گونه و انقلابی عمل شده کشور موفق بوده و توانسته است که در عرصه بین الملل عرض اندام کند.

ارسال نظرات