خبرهای داغ:
مدیرکل صدا و سیمای قزوین خبرداد:

ساخت برنامه های متعدد به منظور حضور حداکثری در انتخابات96

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: برنامه های انتخاباتی صدا و سیمای مرکز قزوین با هدف حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای روی آنتن می رود.
کد خبر: ۸۸۵۹۸۳۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معصومی فر مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین اظهتر کرد: شبکه های استانی سیما و صدای مرکز قزوین با ویژه برنامه های رادیویی، تلویزیونی و خبری ضمن آگاهی بخشی به مردم برای حضور در انتخابات نقش بسزایی در تبیین شاخص های انتخاب اصلح ، برگزاری انتخابات سالم و ضرورت آگاهی بخشی به مردم برای حضور گسترده در انتخابات دارد.

وی خاطرنشان کرد: بی طرفی، چند صدایی بودن،کمک به مردم برای انتخاب اصلح، تبیین و نشر رهنمودهای امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت انتخابات و تکالیف مردم ، تنوع و نشاط در برنامه سازی، حضور مردم در برنامه ها و شنیده شدن صدای مردم از رسانه ی استانی، از اهداف و راهبردهای مهمی است که صدا و سیمای مرکز قزوین در تولیدات خود به آنها توجه جدی داشته و دارد.

معصومی فر با اشاره به برنامه های انتخاباتی رادیو قزوین افزود: رادیو قزوین ویژه برنامه های «روبه فردا» و «در مسیر روشنی» را با هدف تبیین آثار حضور مردم در تعیین سرنوشت کشور، نقش مردم در انتخابات و خنثی سازی توطئه های دشمنان و همچنین نگاهی به انتخابات ادوار مختلف پخش می کند که علاوه بر این ویژه برنامه ها، رویکرد سایر برنامه های رادیو قزوین هم معطوف به انتخابات است.

وی افزود: ویژه برنامه ی «در مسیر روشنی» هر روز ساعت 19:40 به مدت 30 دقیقه و ویژه برنامه ی «رو به فردا» روزهای زوج ساعت 11:45 به مدت 45 دقیقه از رادیو قزوین پخش می شوند.

معصومی فر اظهار کرد: ویژه برنامه ی تلویزیونی «مسیر» روزهای شنبه بعد از بخش خبری 20 سیما به مدت حدود 60 دقیقه پخش و روزهای سه شنبه هم بعد از خبر 20 سیما بازپخش می شود.

معصومی فر همچنین بیان داشت: سیمای مرکز قزوین تیزر، نماهنگ و زیرنویس هایی مرتبط با انتخابات را بصورت مستمر پخش می نماید.
وی در ادامه تصریح کرد: واحد خبر مرکز قزوین هم علاوه بر پوشش خبری رویدادهای انتخابات و جلسات

ستاد انتخابات، یک بسته مجزا مشتمل بر تریبون آزاد، تهیه گزارش انتخاباتی از روستاها و شهرهای استان، اخبار شنیده ها از تبلیغات نامزدها، ارتباط زنده با شبکه های سراسری و گفتگوی ویژه ی خبری را پیش بینی نموده و در دستور کار قرار داده است.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها