اقتصاد دان دانشگاه آزاد آزادمهر:

در دوره روحانی سفره ها در حال برچیدن است

گرچه معیشت مردم طی ریاست جمهوری دوره نهم و دهم هم رونقی نداشت اما در دوره 4 ساله دولت روحانی سفر های مردم کوچک شد و در حال برچیدن است!
کد خبر: ۸۸۵۹۸۳۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، اقتصاد دان دانشگاه آزاد سوادکوه با اشاره به انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری گفت: گرچه معیشت مردم  طی ریاست جمهوری دوره نهم و دهم  هم رونقی نداشت اما در دوره 4 ساله دولت روحانی سفر های مردم کوچک شد و در حال برچیدن است!
این استاد دانشگاه در گفتگویی کوتاه اظهار داشت: با توجه به مناظره سه گانه نامزد های ریاست جمهوری، هیچ برنامه ای  از سوی کاندیدا به طور واضح برای مردم تبیین نشد، زیرا وقت کم و نحوه برنامه ریزی صدا و سیما، امکان و اجازه نداد تا نامزد ها مشروحا به این مهم  بپردازند، و مردم از برنامه های آنان مطلع گردند.
 وی این روش مناظره ها را عاملی در عدم  بیان برنامه نامزدها خواند و گفت: علی الظاهر  چنان وانمود می شود که نامزد ها،  هیچ برنامه ای را، از قبل برای مردم نداشته و همین موضوع از نواقص بزرگ برای معرفی نامزد ها به شمار می آید.
 این خانم مدرس اقتصاد در دانشگاه آزاد،  ضمن اشاره به اینکه مناظره آخر توهین به فهم ملت بود و تبیین کننده سرایت فساد در همه لایه های بالای مدیریتی است گفت: با اینکه دولت های گذشته هم نتوانستند خواست مردم را مرتفع کنند، می خواهم 4 سال دیگر به روحانی رای دهم ، با این حال، ایجاد تردید در انتخاب، مهمترین ثمره مناظره بود  و نمی توان به نامزد های انتخاب شونده اعتماد  کامل کرد. 
وی یادآور شد: رسیدگی به معیشت مردم، پرهیز از توجه به نور چشمی ها، رعایت انصاف و توجه به جوانان، بیکاران، روستائیان و اقشار کم درآمد خواسته مردم است و هر کسی که مسئول شد باید از زندگی اش بگذرد و به مردم بیاندیشد و در آن راه قدم عملی بردارد. 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها