خبرهای داغ:
مشاور فرمانده سپاه پاسداران در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد تاکستان:

اشرافی‌گری در مکتب امام راحل، برای مسئولین جایز نیست

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اشرافیت و اشرافی‌گری در مکتب امام راحل برای مسئولین جایز نیست گفت: مسئولین باید مثل مردم عادی زندگی کنند، هر مسئولی که از این خط عبور میکرد امام(ره) تذکر می‌دادند. همین اختلاس، پارتی بازی و… همه این ها ریشه اش در روحیه اشرافی‌گری است.باید زندگی مسئولین مشابه مردم باشد.
کد خبر: ۸۸۵۹۸۳۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همایش بزرگ انقلابیون جوان عصر به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان با حضور سردار سعید فرجیان زاده مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین، مسئولین و معاونین و با حضور پرشور دانشجویان در مسجد این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم سردار فرجیان زاده با اشاره به فضیلت ماه شعبان گفت: ماه شعبان ماه بسیار پر فضیلتی است. همه ما باید از منتظران واقعی امام زمان(عج) باشیم. انتظار یعنی همیشه آماده بودن برای ظهور منجی عالم بشریت.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون فداکاری‌های شهداء هستیم افزود:. اگر امروزه حزب الله در برابر ارتش چهارم دنیا ایستادگی و مقاومت میکند، همین شهدا الگوی آنهاست. این شهدا فقط متعلق به دهه شصت نیستند بلکه متعلق به همه دهه‌ها هستند و پیام شهدا در شاهرگ زمان جاری است.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جوانان دهه هفتاد را در شهادت‌طلبی و دفاع از مردم  پیشتازتر از جوانان دهه شصت دانست و بیان کرد: امروز جوانان ما در هزار و چهار صد کیلومتر آن طرف‌تر، از عزت نظام و اسلام دفاع می‌کنند و سرهایشان قطع می‌شود ولی دفاع از ناموس و کشور را ترک نمی‌کنند و این دفاع ها پرشور تر از جنگ هشت ساله دوران دفاع مقدس است.

سردار فرجیان‌زاده به انتخابات پیشرو اشاره کرد و گفت: مردم صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و آرای مردم تعیین کننده مسئولین کشور است. با توجه به گذشت سی هشت سال از انقلاب اسلامی سی هشت بار انتخابات برگزار شده، این یعنی ارزش نهادن به مردم. این میراث امام خمینی(ره) است، رای مردم را باید پاس بداریم و بدانیم که حق الناس است.

وی اضافه کرد: در سال هشتاد و هشت رای مردم باعث قدرت بین المللی ایران می‌شد باشد عده ای کاری کردند که ملت ایران هشت ماه دچار مشکل شود. میتوانست در جهت مسئولیت کشور برگ برنده باشد ولی متاسفانه فتنه گران مسیری را به بهانه تقلب و ضربه زد به مردم و نظام.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: عکس امام را پاره کردند، در ماه رمضان به آشکار روزه خوردند، مساجد را به آتش کشیدند و به تکیه امام حسین(ع)  ضربه زدند. تقلب بهانه بود، بلکه هدف آنها اصل نظام بود. ولی مردم در نه دی پاسخ فتنه گران را دادند و گفتند در حفظ کشور و‌نظام تمام تلاششان را می‌کنند.

سردار فرجیان‌زاده ضمن تاکید بر اینکه آراء مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاه مهمی برخوردار است، گفت: نه تنها آراء مهم است بلکه حضور مردم باعث تقویت نظام می‌شود.امام(ره) مردم را فقط برای رای نمیخواست بلکه امام(ره) با مردم روستا ها را ساخت و در جنگ پیروز شد. مسئولین باید اجازه بدهند مردم در اقتصاد کشور ورود پیداکنند نه تنها اقتصاد، بلکه همه صحنه ها.

وی ضمن بیان اینکه مستضعفین و محرومان در مکتب امام(ره) جایگاه ویژه ای دارد، تصریح کرد: امام فرمودند من یک تار موی کوخ نشینان را با کاخ نشینان عوض نمیکنم. ما نمیتوانیم صحبت از نظام اسلامی داشته باشیم و به کمک محرومین نرویم، اگر مسئولین نظام مستضعفین و محرومین را فراموش کنند قطعا کشور ضربه خواهد خورد. شما بروید و شهدای جنگ را ببینید، اکثرا از قشر مستضعف و محروم هستند. در مکتب امام شیطان بزرگ آمریکا است، امام به ما درس داد که آمریکا شیطان است. دشمن درجه یک ایران ، آمریکا است.با همه چیز ملت ایران دشمنی دارد.

سردار فرجیان‌زاده با اشاره به قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران تبیین کرد: آمریکا با قدرت دفاعی این کشور دشمن است، قدرت نظامی ای که صهیونیست ها را به وحشت انداخته. قدرتی که در سایه آن آرامش در کشور وجود دارد. همین شهرک های زیر زمینی که سپاه ایجاد کرده، برای احساس امنیت در کشور است. برای امنیت مسلمانان منطقه است. هر کسی که این صحنه ها را دید احساس سربلندی کرد.

وی گفت: این بی‌خردی است که عده ای میخواهند این افتخار عظیم کشور را زیر سوال ببرند و دشمنان را خوشحال کنند. چه کسی خوشحال می‌شود که ما قدرت دفاعی خود را تضعیف کنیم؟

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به اینکه آمریکا با قدرت علمی، اقتصادی، پژوهشی ما هم دشمن است، عنوان کرد: چرا دانشمندان مارا ترور میکنند؟ همان دانشمندی که اورانیوم را از سه درصد به بیست درصد ارتقا داد را ترور کردند؟ آمریکا با روحیه جهادی این ملت دشمن است، چون روحیه جهادی یکی از مولفه های قدرت این کشور محسوب می‌شود. او نمی‌خواهد که کشور ما یک اقتصاد پویا داشته باشد، بنابراین فشار تحریم ها را علیه کشور زیاد می‌کند، ما باید قدرشناس این قدرت دفاعی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه اشرافیت و اشرافی‌گری در مکتب امام راحل برای مسئولین جایز نیست اظهار کرد: مسئولین باید مثل مردم عادی زندگی کنند، هر مسئولی که از این خط عبور میکرد امام(ره) تذکر می‌دادند. همین اختلاس، پارتی بازی و… همه این ها ریشه اش در روحیه اشرافی‌گری است.باید زندگی مسئولین مشابه مردم باشد.

سردار فرجیان زاده ضمن اشاره به انتخابات پیش رو گفت: امروز حضور مردم در پای صندوق رای امنیت را برای کشور تامین می‌کند، پس همه باید دیگران را توجیه کنیم که با حضور بر سر صندوق رای امنیت را تامین می‌کنیم. باید همانند دورهای قبل رکوردها را بشکنیم و کسی را انتخاب کنیم که در تراز انقلاب اسلامی و همدرد مردم و مستضعفین باشد.

وی ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح را برشمرد و عنوان کرد: ریئس‌جمهور اصلح کسی است که به ارزش‌های انقلاب اسلامی و اهداف امام راحل پایبند باشد و با اقشار مختلف مردم ارتباط خوبی داشته باشد خودش را خدمت‌گزار مردم بداند.

سردار فرجیان‌زاده استکبارستیزی را از ویژگی‌های دیگر رئیس‌جمهور اصلح برشمرد و گفت:  رئیس جمهور اصلح باید شجاعت داشته باشد و با دشمن اشدا علی الکفار و با دوستان رحما بینهم باشد.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساده زیستی و مدیریت اجرایی کشور را از دیگر ویژ‌گی‌ها رئیس جمهور اصلح دانست و خاطرنشان کرد: مدیریت اجرایی کشور را با روحیه انقلابی و جهادی پیش ببرد و برای حل مشکلات مردم برنامه داشته باشد و بر توانایی جوانان و تفکر مردم ایمان داشته و با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و توانایی‌های داخلی کشور را اداره کند.

گفتنی اسن در پایان این مراسم، از سازه جدید مزار شهدای گمنام این دانشگاه با حضور سردار سعید فرجیان‌زاده رونمایی شد.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها