فرمانده سپاه امام رضا(ع) رمز پیروزی، استقلال و عزتمندی کشور را شهید و فرهنگ شهادت عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۵۹۷۰۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار یعقوبعلی نظری شب گذشته در نخستین کنگره شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اظهار داشت: شهدا دارای دو بعد خدایی و مردمی بودند لذا ما و این انقلاب مدیون شهدا هستیم.
 
وی اضافه کرد: شهدا به دو جهت مظهر قدرت هستند یکی به دلیل اینکه از متن مردم برخاسته اند و دیگری بواسطه هدف و حرکت ایشان که تبعیت از امام امت است.
 
وی اظهار کرد: شهدای مبارزه با طاغوت و رژیم پهلوی ، شهدای تثبیت و تحکیم انقلاب اسلامی (شهدای ترور) ، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) هر یک نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند.
 
سردار نظری در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگر نظام اسلامی نسبت به منافقین رفعت نشان نمی داد آنان اجازه حیات پیدا نمی کردند که زانوی تعظیم در برابر صدام بزنند و عملیاتهایی مثل فروغ جاویدان و چلچراغ را به مردم ایران تحمیل کنند.
 
فرمانده سپاه امام رضا(ع) از شهدای مدافع حرم به عنوان شهدای امت اسلامی یاد کرد و گفت: امروز جامعه اسلامی این شهدا را تقدیم می کند تا یک امت سازی بر اساس انقلاب اسلامی شکل بگیرد.
 
وی رمز پیروزی، استقلال و عزتمندی کشور را شهید وفرهنگ شهادت عنوان کرد و گفت: در شرایط فعلی به هیچ عنوان در برابر قدرت نظامی و یا سخت استکبار جهانی و ایادی آن تهدید نمی شویم.
 
فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: با همه مشکلات در اطرافمان ، ایران به عنوان مهد حرکت اسلامی در یک امنیت بسیار خوب به سر می برد.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها