خبرهای داغ:
همسر جانباز شهید با بیان اینکه « با اطمینان به دولت فعلی رأی نخواهم داد» خطاب به رئیس دولتی که نگفتن خلاف مسئولی را مردانگی می نامد، گفت: شما خطا کردید، در حق همه مردم نامردی کردی! با این کار صلاحیت خود را زیر سؤال بردید ، من دیگر نمی توانم به شما که خط قرمزت دوستان و برادرت است اعتماد کنم.
کد خبر: ۸۸۵۹۶۸۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، شهلا غیاثوند همسر شهید ایوب بلندی از شهدای دفاع مقدس در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس، در خصوص مناظرات انجام شده کاندیداهای ریاست جمهوری به ویژه مناظره آخر، اظهار داشت: «در این مناظرات دولت فعلی بر چیزهایی صحه گذاشت که ازقبل آنها را می دانستیم اما برخی این دانسته ها را  قبول نمی کردند.»

وی با تأکید بر اینکه چهارسال پیش هم به دولت اعتدال و امید رأی ندادم، خاطرنشان کرد: « در این دوره هم به این دولت رأی نمی دهم و قصد رأی دادن هم نداشتم.»

همسر شهید بلندی، دولت فعلی را دولتی دانست که « فساد و رانت خواری در آن وجود داشته و از بالا به مردم نگاه می کند، مردم فریب است، گشایش کارها را دقیقه 90 قرار می دهد!، سند 2030 که یک فاجعه است را تصویب می کند در حالی که نه مجلس، نه شورای عالی انقلاب فرهنگی و نه رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن خبرداشته اند، تصمیم گرفت آن را بدوزد و تن مردم کند. »

وی با اشاره به اینکه ما ملتی شهید پرور هستیم، گفت: در پیشگاه چنین ملتی، دولت و مجریان برنامه های تبلیغاتی دولت به خود اجازه می هد که به امام رضا علیه السلام  توهین کند، آقای کرباسچی به شهدای حرم توهین می کند و این به هیچ وجه قابل توجیه نیست مگر « برای اینکه به قدرت برسند هر چیزی که نماد تقدس دارد را بین مردم خُرد کنند و تمام دین و ایمان مردم را لکه دار کنند تا به خط خودشان که قدرت است، دست یابند.»

غیاثوند ادامه داد: وقتی می شنوی که قرار است موشک و ماهواره های ساخت دانشمندان کشور پرتاب شود ولی آقای "کدخدا" با تماسی تلفنی می گوید:«قطعش کن»، انسان می خواهد دیوانه شود به راستی « ما کجای کار قرار گرفته ایم! چه بودیم، چه شدیم! آمریکا از ایران می ترسید اما الان چه شده؛ الان به کجا رسیده ایم؟!»

 همسر شهید هشت سال دفاع مقدس با اشاره به سبقه تحریم ها و تهدیدات آمریکا علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی، اظهارداشت: برخی قصد جنگ هراسی و تحریم هراسی دارند، مگر تا به حال تحریم ها نبوده اند، مگر تازه در این وادی افتاده ایم، چقدر ما را تهدید به جنگ کرده اند... چطور تا زمانی که شما هستید سایه جنگ از سر ملت دور می شود! چه عقد اخوتی بین شما و دشمن وجود دارد؟

وی با تأکید دوباره بر اینکه « با اطمینان به دولت فعلی رأی نخواهم داد خطاب به سایر رأی دهندگان که قصد رأی دادن به دولت فعلی را دارند، گفت:« خواهش می کنم یک مرور دیگر بکنند»

این همسر جانباز شهید با استناد به این سخن امام علی (علیه السلام) که افراد سرنوشت خود را خودشان تعیین می کنند گفت: « شاید بعضی به دلیل وعده های آزادی! که این دولت ضمانتش را می کند قصد رأی دادن مجدد به آن را داشته باشند! اما این به هیچ وجه قابل قبول نیست»

غیاثوند بیان کرد: برخی اقتصاد را هزینه ای برای برخورداری از وعده های آزادی می کنند، از آن چهره های سینمایی باید پرسید به دنبال چه هستی و چه اهدافی را از آمدن چنین دولتی دنبال می کنید؟!

وی با اشاره به این ادعای رئیس جمهور در مورد یکی از کاندیداها که خلاف تو را می دانستم اما « مردانگی» کردم و نگفتم، اظهارداشت: شما خطا کردید، در حق همه مردم نامردی کردی! با این کار صلاحیت خود را زیر سؤال بردید ، من دیگر نمی توانم به شما اعتماد کنم .. شما درست عین دولت قبل عمل کردی که خط قرمزت دوستان و برادرت است...

همسر شهید ایوب بلندی در پایان اظهارداشت: سرنوشت هر فرد یا ملتی در دستان خود آن فرد یا ملت است اگر کسی به این دولت بار دیگر رأی دهد ادامه مسیر فعلی را خودش انتخاب کرده است.


ارسال نظرات