خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: حضور پرشور بانوان در پایگاه های مقاومت بسیج نشان می دهد که فعالیت های این پایگاه ها توانسته شور، نشاط و امنیت را در این مناطق ایجاد کند.
کد خبر: ۸۸۵۹۶۷۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، مسئول بسیج جامعه زنان کشور، مینو اصلانی، در حاشیه بازدید از پایگاه های مقاومت بسیج شهری در حاشیه شهر مشهد، گفت: از فعالیت های خالصانه خواهران بسیجی در این روستاها که باعث شده در این مناطق شور و نشاط ایجاد شود، تشکر می کنم.

وی افزود: این فعالیت ها اثرات فرهنگی بسیار ارزشمندی را ایجاد کرده است و حضور پرشور نوجوانان و نونهالان در پایگاه های بسیج نشان می دهد که فعالیت های این پایگاه ها توانسته شور، نشاط و امنیت را در این مناطق ایجاد کند.

اصلانی ادامه داد: بانوان این روستاها در کلاس های متنوع اعتقادی، ورزشی و فرهنگی به مناسبت های مختلف در پایگاه های مقاومت بسیج حضور دارند و تاسیس مهدقرآن هم در یکی از روستاها با استقبال خوبی مواجه شده است.

وی تاسیس باشگاه ورزشی در این منطقه را از دیگر اقدامات بسیج دانسته و افزود: سازمان بسیج سازندگی نیز در بحث کارآفرینی در این مناطق در جهت حمایت از بانوان کارآفرین وارد عمل شده است و به همت یکی از برادران بسیجی تاکنون یک کارگاه تولید کیف چرمی در این روستاها راه اندازی شده است که 8 نفر را مشغول به کار کرده است.

سازمان بسیج جامعه زنان کشور در پایان ابراز امیدواری کرد که با گسترش این فعالیت ها نشاط در سراسر کشور فراگیر شود.

ارسال نظرات