نماینده سابق مجلس در گفت‌و‌گو با «بسیج»:
صابری گفت: درحال حاضر نیز در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری افرادی را مشاهده می‎کنیم که از منویات و تاکیدات رهبری معظم انقلاب زاویه گرفته‎اند که قطعا چنین افرادی صلاحیت تصدی جایگاه ریاست جمهوری را ندارند.
کد خبر: ۸۸۵۹۶۲۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
رضا صابری نماینده سابق مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرو شاخصه های فرد اصلح برای عهده‎دار شدن منصب ریاست جمهوری بیان کرد: مناسب ترین فرد برای ریاست جمهوری کسی است که اعتقاد به اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

صابری در ادامه این مطلب توضیح داد: به طور مشخص یکی از نقاط آسیب پذیر ما در مواجهه با دشمنان حوزه اقتصادی است، به همین خاطر است که رئیس جمهور باید به اقتصاد مقاومتی اعتقاد داشته باشد و معتقد به این باشد که این ملت دارای توانمندی‎هایی هستند که می‎توانند خودشان بسیاری از موازنه‎های اقتصادی را تغییر دهند و اگر رئیس جمهور اعتقادی به اقتصاد مقاومتی نداشته باشد عملا ما در مقابل نقشه های دشمنان باید از قدرت‎هایمان در حوزه‎های  دیگر بکاهیم.

نماینده سابق مجلس با انتقاد از اظهارات برخی مسئولین مطرح کرد:  وقتی از سوی برخی مسئولین اظهار می‎شود که دشمن می‎تواند تنها با یک موشک کل کشور را بهم بریزد یا آب ما وابسته به تحریمهاست؛ نوعی گرا دادن به دشمن است که ما ناتوانیم و توانایی  مقابله و مواجهه با دشمن را نداریم و چنین مسئولینی صلاحیت تصدی مقام قوه مجریه کشور را ندارند.

صابری تاکید کرد: رئیس جمهور باید از شعار عبور کند و در عرصه عمل ورود جدی داشته باشد و به شعار سال گذشته یعنی "اقدام و عمل " بوده و  متاسفانه کاری نیز در این خصوص انجام نشده، بتواند در حوزه تولید و اشتغال که تاکید مقام معظم رهبری در شعار امسال بود،  این شعار را نیز عملیاتی کند.

نماینده سابق مجلس در خاتمه با بیان اینکه شاهد تجربیات تلخی از زاویه کاندیداها نسبت به ولایت فقیه بودیم که این به نظام  آسیب می‎زند خاطرنشان کرد: درحال حاضر نیز در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری افرادی را مشاهده می‎کنیم که از منویات و تاکیدات رهبری معظم انقلاب زاویه گرفته‎اند که قطعا چنین افرادی صلاحیت تصدی جایگاه ریاست جمهوری را ندارند.

ارسال نظرات