خبرهای داغ:
برگزاری دوره یك روزه آموزش احكام نماز ویژه بیمارستانهای باغملك و ایذه با همكاری معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی اهواز در باغملك
کد خبر: ۸۸۵۹۵۹۸
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱

این دوره با حضور استاد چراغی از قم ،حاج آقا باغشیرین امام جمعه موقت شهرستان ، و مسولین ستاد اقامه نماز شهرستان ، همکاران بخشهای درمانی ایذه وباغملک ، وباهمکاری ستاد اقامه نماز استان، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی به جهت ترویج آموزش احکام بین بیماران بستری شده در بیمارستانها برگزار گردید.

دکتر صادق شهریاری مدیر شبکه بهداشت ودرمان باغملک در این دوره گفت: بنابه گفته پیامبر اکرم (ص) نماز ستون دین است و همان نمازی که انسان را از بدی ها و زشتی ها باز می دارد باید هنرمندانه به بحث نماز نگاه کنیم و با ظرافت بیشتری هم اهمیت دهیم و هم برنامه ریزی کنیم.

 دکتر شهریاری گفت:ترویج احکام نماز در بیمارستانها و مراکز بهداشتی ودرمانی با جدیت ادامه دارد و شرایط جهت انجام این فرایندها مهیا شده است

دکتر شهریاری افزود:این دوره ها با همکاری ستاد اقامه نماز استان خوزستان و معاونت درمان برگزار می گردد و به همه عزیزان گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

سپس حاج آقا باغشیرین امام جمعه موقت شهرستان با سخنانی در خصوص نماز گفت: با ایجاد بسترهای معنوی بویژه برگزاری نماز در سطح بیمارستانها می بایست سلامت معنوی ایجاد شود. حاج آقا با غشیرین گفت:تنها ذکری که می تواند کفاره گناهان شود ذکر صلوات بر محمد و آل محمد (ص)می باشد و بالاتر ازاین ذکری وجود ندارد وی خاطر نشان کرد برگزاری این دوره ها کار بسیار ارزشمندی است که در همه نهادها می بایست نهادینه شود.

در ادامه حاج آقا چراغی از اساتید حوزه ودانشگاه اعزامی از قم مباحث علمی و آموزشی خود را به مدت 4 ساعت ارایه نمودند و بیش از 60 نفراز همکاران درمانی ایذه و با غملک آموزشهای لازم را فرا گرفتند.

قسمت پیوست‌ها
ارسال نظرات
پر بیننده ها