یکی از هادیان سیاسی سپاه میانه در همایش انقلابی گری شرکت نفت و شهرداری این شهرستان گفت: بررسی های تاریخی انقلاب اسلامی نشان می دهد که هرگاه مسئولان و دولتمردان جمهوري اسلامي، بر مبناي اسلام و ارزش‌هاي انقلابي انقلاب عمل كرده‌اند، كشور و ملت موفق بوده است.
کد خبر: ۸۸۵۹۵۶۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نعمت شکری با بیان اینکه پيشرفت‌هاي بزرگ و موفقيت‌هاي شگفت‌انگيز در 38 سال گذشته همگی حاصل شده از روحیه انقلابي‌گري است، افزود: انقلاب و انقلابی‌گری فرامکانی، انقضاناپذیر و تعطیل شدنی نیست.

وی با اشاره به تاکید رهبر فرزانه انقلاب در خصوص انقلابی گری، بیان کرد: استفاده از کلید واژه انقلابی و انقلابی گری از جانب معظم له به علت ناکام گذاشتن دشمن از انقلابی زدائی است.

شکری هشدار داد: دشمن درصدد تهی کردن انقلاب از انقلابی‌گری و می خواهد از آزادی و استقلال، مقدسات دینی، نهادهای انقلابی، مساجد، هیئات و شخصیت‌های برجسته کشور، انقلابی زدائی کند.

وی با برشمردن بخش هایی از مشکلات کشور، اظهار داشت: فشارها و نقشه‌هاي دشمنان و جبهه استكبار در پديدآيي بخشي از اين مشكلات؛ سهم قابل توجهي دارد، لكن از دشمن انتظاري جز دشمني نيست. ما باید با هوشمندي، كار و تلاش، نقشه‌هاي دشمن را خنثي كرده و مشكلات را برطرف و كشور را به پيش بریم.

شکری ادامه داد: براي حل اين مشكلات كه به نوعي به مسائل اساسي جمهوري اسلامي تبديل شده‌اند، بايد با ريشه‌‌يابي درست و تبيين صحيح دلايل و عوامل پديدآيي مشكلات، راهبردهاي صحيحی را تدوين کرده و بر مبناي آن با برنامه‌ريزي و اجراي برنامه‌های درست و به موقع، مشكلات را يكي پس از ديگري حل کنیم.

ارسال نظرات