مسئول سیاسی سپاه هوراند در جمع کارکنان این ناحیه، با اشاره به اهمیت انتخابات، گفت: امروز دشمنان نظام و انقلاب تلاش می کنند این رویداد مهم را کم اثر جلوه دهند ولی ملت همچون سال های گذشته در پای صندوق رای اقتدار و عظمت خود را به بدخواهان نظام و انقلاب نشان خواهند داد.
کد خبر: ۸۸۵۹۵۶۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی، نعمت نجفی پور افزود: امروز مردم از لحاظ معیشتی و اقتصادی در رنج هستند و هر روز بر مشکلات مردم افزوده می شود وظیفه رئیس جمهور آینده است به فکر اقتصاد و معیشت مردم به خصوص قشر فقیر و آسیب پذیر جامعه باشد.

وی ادامه داد: در طول چهار سال گذشته علیرغم شعارهای مسئولان و مدیران در خصوص بهبود اقتصاد کشور، وضعیت مردم بدتر شده بطوری که عده ای از مردم قادر بر تامین مخارج اولیه زندگیشان نیستند.

نجفی پور اضافه کرد: اگر مسئولان به وظایف خطیر خود عمل می کردند و به گفته های رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی عمل می کردند امروز وضعیت مردم اینگونه نبود.

وی اظهارداشت: رئیس جمهور آینده کشور باید انقلابی، مقتدر بوده و توانایی پاسخگویی به موقع دشمن، مخالف اشراف گری و تجمل گرایی و توجه به محرومان و دغدغه بیکاری و اشتغال جوانان را داشته باشد.

ارسال نظرات