فرمانده سپاه جلفا:

حضور مردم، اقتدار نظام/فرد اصلح باید ملازم ولایت باشد

فرمانده سپاه جلفا در جلسه شورای فرماندهی ،در جمع پایوران این ناحیه گفت: حضورگسترده مردم در صحنه‌ها، پیروی از رهبری و بی‌اعتنایی به تهدیدهای دشمن در تقویت نظام مؤثر است.
کد خبر: ۸۸۵۹۵۵۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، خلیل شریفی اظهار داشت: حضور در انتخابات وظیفه ای شرعی، ملی و دینی و بیمه کننده نظام و انقلاب اسلامی در مقابل هجمه های تبلیغاتی دشمنان است.

وی با اشاره به ارزش ولایت پذیری و پیروی از ولایت فقیه، افزود: شخص ریاست جمهوری و همه آحاد مردم نباید از رهبری جلوتر و عقب بمانند، همگام با رهبری در راستای اعتلای ارزش های اسلامی و انقلاب، قدم بردارند.

عضو شورای تامین شهرستان با اشاره به فرمایشات امام راحل(ره) مبنی بر اینکه «شما باید ملازم اهل بیت(ع) و ولایت باشید» تصریح کرد: ریاست جمهوری شوخی نیست و باید کسی را منتخب این جایگاه کنید که از حربه ها و عربده های دشمنان نترسد، منافع ملی را فدای مصلحت اندیشی های گروهی، جناحی و زیاد خواهی های دشمنان نکرده و خاضعانه و با کمال وجود از رهبری انقلاب دفاع کرده و منویات ایشان را فصل الخطاب بداند و در یک کلمه از بصیرت انقلابی برخوردار باشد.

شریفی در خصوص شاخصه های فرد اصلح اظهار داشت: کسی را برای رسیدگی به امورات کشور انتخاب کنید که بصیر، انقلابی و ولایتمدار بوده و دنباله رو اهداف والای امام راحل و انقلاب اسلامی باشد.

فرمانده سپاه جلفا در پایان با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب با بیان اینکه، دشمن از آمدن چه کسی خوشحال و با انتخاب چه کسی ناراحت و خشمگین می شود، گفت: دشمنان ایران اسلامی دوست دارند کسانی که با اهداف آن ها مسیر حرکت و مدیریت را می پیماید به صحنه بیاید تا بتوانند براحتی توطئه ها و نقشه های خود را علیه این مملکت پهن و اجرایی کنند، ولی ملت ایران نباید این اجازه را به آن ها بدهند چراکه این امنیت و اقتدار کنونی به آسانی به دست نیامده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها