نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

طلبه‌ها علمدار معنویت و هدایت باشند

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: طلبه ها باید علمدار معنویت و هدایت باشند.
کد خبر: ۸۸۵۹۵۳۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مرکزی؛ آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عصر روز شنبه 22 اردیبهشت‌ماه در اولین همایش فارغ التحصیلان حوزه‌های علمیه خواهران که در فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد با اشاره به هویت تبلغی در بین طلبه‌ها گفت: خواهران طلبه باید روحیه تبلیغی داشته باشند و از این علم در بین دوستان، آشنایان و زنان جامعه استفاده کنند.

وی افزود: یک طلبه باید در زندگی خود تاثیر معنوی را حس کند تا بتواند دیگران را به راه درست هدایت کنند، هر خواهر مبلغه‌ای باید در یک زمینه آموزش ببیند تا جامعه بتواند در مسیرهای مختلف پیشرفت کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: طلبه‌ها باید برای افزایش دانش خود از کتاب ها، نهج البلاغه، صحیفیه سجادیه و سایت های معتبر استفاده کنند.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: خواهران طلبه باید از جلسات قرآنی و مذهبی برای تبلیغ اسلام و قرآن استفاده کنند و در این راستا گام بردارند و باعث آبادنی و سربلندی انقلاب اسلامی شوند.

وی افزود: گسترش سبک زندگی براساس تعالیم و آموزه های دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع) از سوی حوزه‌های علمیه خواهران، تلاش دشمنان را برای تضعیف بنیان خانواده ناکام می کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به انتخابات پیش روی گفت: امیدواریم که همه ملت ایران در انتخابات پیش رو شرکت کنند و بار دیگر اقتدار ایران را به رخ جهانیان بکشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی نیز در این جلسه گفت: هدف از برگزاری این همایش شناسایی طلبه‌ها برای سازماندهی آنها و به کارگیری آنها در عرصه فرهنگی و تبلیغاتی است.

حجت الاسلام بنافی ادامه داد: دشمنان در همه عرصه‌ها به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند و می خواهند از طریق جنگ نرم وارد عمل شوند که البته در زمینه‌هایی هم موفق بوده‌اند اما به شکرانه الهی و با وجود هوشیاری مردم و آگاه سازی جامعه توسط روحانیت و طلاب ترفندهای آنان نقش برآب شده است.

وی افزود: باید طلبه ها از این علم معنویی استفاده کنند چراکه در این زمینه خیران زیادی هزینه های زیادی کرده اند. و امروز هم اگر آرامشی و سلامتی در جامعه احساس می شود مرهون زحمات خواهران و برادران طلبه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات