فرمانده حوزه ولیعصر(عج)کاکی گفت: با اشاره به انتخابات پیش رو و ضرورت حضورو مشارکت حماسی مردم در آن تاکید کرد : در نظام اسلامی ، حضور مردم گره گشای بسیاری از مشکلات و بالاترین سرمایه اجتماعی برای تثبیت نظام است .
کد خبر: ۸۸۵۹۵۲۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دشتی، فرمانده حوزه ولیعصر(عج) شهر کاکی در جمع فرهنگیان و در آیین تجلیل از معلمان نمونه با اشاره به تقابل ایدئولوژیکی انقلاب اسلامی و نظام سلطه گفت : بسیار ساده لوحانه است اگر کسانی گمان کنند که با فروتنی و تواضع در برابر امریکا ، میتوانند دیوار بلند بی اعتمادی بین ایران و امریکا رو فرو ریخته و از سرمایه های غرب در جهت رونق تولید ملی استفاده نمایند .
عباس اسکندری اضافه کرد :در ادوار مختلف انقلاب اسلامی کسانی بوده اند که ادبیات نزدیکی به آمریکا داشته اند اما این قرابت بیانی و رفتاری نه تنها نتوانسته است از عمق بغض و کینه آمریکاییها نسبت به مردم ایران بکاهد بلکه همواره شاهد افزایش عداوت و دشمنی آنان بوده ایم .
وی با اشاره به انتخابات پیش رو و ضرورت حضورو مشارکت حماسی مردم در آن تاکید کرد : در نظام اسلامی ، حضور مردم گره گشای بسیاری از مشکلات و بالاترین سرمایه اجتماعی برای تثبیت نظام است .
اسکندری نادیده انگاشتن مصالح نظام و مولفه های امنیت ملی در فعالیت برخی کاندیداها را امری ناصواب و غیرقابل قبول دانست و گفت : کاندیداها باید مواظب باشند مصالح نظام را ، خوراک تبلیغاتی رسانه های معاند قرار ندهند . 
وی با اشاره به سند 2030 یونسکو و اجرای خزنده و غیرقانونی آن در نظام آموزشی کشور گفت : سند 2030 در تقابل جدی با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بوده و از مظاهر بارز نفوذ فرهنگی است .
اسکندری هشدار مقام معظم رهبری در توقف اجرای این سند را یکی دیگر از جلوه های بصیرت نافذ و دوراندیشی مقام عظمای ولایت دانست و اظهار داشت :مقام معظم رهبری با این اقدام از بروز خسارتهای جبران ناپذیر به فرهنگ بویژه به نظام تعلیم و تربیت کشور جلوگیری کردند . وی اشاره کرد : وقتی به اهداف پروژه 2030 نگاه میکنیم ریشه های آنرا در پنتاگون و نهادهای امنیتی آمریکا میابیم که با گسترش دیپلماسی عمومی به دنبال پیشبرد اهداف خود در کشورهای دنیا هستند .
ارسال نظرات
پر بیننده ها