مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

سرویس مدارس یکی از حلقه های آموزشی حوزه نظام تعلیم وتربیت می باشد

سرویس مدارس یکی از حلقه های آموزشی حوزه نظام تعلیم وتربیت بوده و می تواند قانونمندی و جامعه پذیری و شهروند خوب بودن را به دانش آموزان آموزش دهد.
کد خبر: ۸۸۵۹۵۰۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مشاوراجرایی مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان در اولین جلسه کارگروه ماده 18 ( ستاد ساماندهی سرویس دانش آموزی) در سال 96، سرویس دانش آموزی را یکی از موضوعات اساسی و دغدغه دست اندرکاران تعلیم وتربیت و اولیا بیان نموده وگفت: یک دانش آموز در زمان سرویس مدرسه، مطالبی را می تواند یاد بگیرد که ممکن است با مفاهیم و موضوعات آموزشی درون مدرسه برابری نماید و این امر ممکن است جنبه آموزشی مثبت و یا منفی به همراه داشته باشدو ضروری است که سرویس مدارس از حیث ،انتخاب شرکت های سرویس دهی فعال ، رانندگان متعهد و قانونمند و خودروهای استاندارد ساماندهی مطلوب گردد.

فرید باباخانی افزود: سرویس مدارس یکی از حلقه های آموزشی حوزه نظام تعلیم وتربیت بوده و می تواند قانونمندی و جامعه پذیری و شهروند خوب بودن را به دانش آموزان آموزش دهد ولذا رانندگان محترم سرویس دانش آموزی نقش به سزایی در این امر دارند.

وی هدف از برگزاری کارگروه ماده 18 را آسیب شناسی وتفکیک مسئولیت دستگاههای ذیربط بیان و هماهنگی بیشتر دستگاهها برای سال تحصیلی جدید را خواستار شد.

همچنین رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان و دبیر ستاد ساماندهی با بیان اینکه آموزش وپرورش به تنهایی نمی تواند سرویس دانش آموزی را ساماندهی نماید گفت: ضروری است دیگر دستگاههای متولی طبق شیوه نامه به وظیفه خود عمل نمایند .

اصغرابراهیمی خلاصه ای از مصوبات سال گذشته و میزان اجرای مصوبات را به اعضای جلسه تشریح نمود وکمبود مینی بوس و سرویس دهی بیشتر رانندگان به مدارس و عدم آموزش رانندگان را از مشکلات موجود در امر سرویس مدارس عنوان کرد.

گفتنی است، در پایان اعضای حاضردر جلسه پیشنهادات و راهکارهای اجرایی سازنده خود را درجهت ساماندهی سرویس مدارس بیان نمودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار