خبرهای داغ:
معاون شهرستان‌های ستاد انتخاباتی قالیباف در آذربایجان‌غربی:
معاون شهرستان‌های ستاد انتخاباتی قالیباف در آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به فعالیت‌های انجام گرفته در ستادهای قالیباف و نظرسنجی‌های صورت گرفته استقبال مردم این استان نسبت به قالیباف بسیار بالا و چشم‌گیر است.
کد خبر: ۸۸۵۹۴۷۸
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فریدون نوری با اشاره به این‌که تبلیغات گسترده میدانی در سطح شهرستان‌های 17گانه و ستاد مرکزی محمد باقر قالیباف در آذربایجان‌غربی انجام شده اظهار کرد: حدود 48 ستاد فرعی و معین در کنار ستاد شهرستان‌های آقای قالیباف در استان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان این‌ برای برگزاری برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی با رعایت اخلاق‌مداری و قانونمندی، 22 کمیته تخصصی نیز تشکیل شده است گفت: مسئولان استانی و کشوری برای توجیه برنامه‌ها، رصد امور انجام گرفته، ساماندهی و سازماندهی اقشار مختلف مردم به ویژه مناطق محروم، روستاها، دهیاری‌ها و بخشداری‌ها اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌اند.

نوری افزود: تبلیغات شهری، میدانی و فضای مجازی نیز در کنار سایر اقدامات در قالب ستادهای 17گانه در حال انجام بوده و مردم با استناد به این فعالیت‌ها در انتخابات به صورت گسترده شرکت کرده و به نامزد اصلح رأی می‌دهند.

معاون امور شهرستان‌های ستاد محمدباقر قالیباف در آذربایجان غربی با اشاره به افکارسنجی صورت گرفته درباره شرکت مردم در انتخابات بیان کرد: براساس تحقیقات و نظرسنجی‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان، نیروهای نخبه و نیروهای علمی و دانشجویی، مردم به صورت گسترده در صحنه انتخابات حضور می‌یابند.

وی تصریح کرد: با توجه به رصدهای صورت گرفته در ستادها، میزان افراد راغب برای شرکت در انتخابات و رأی به قالیباف بسیار مطلوب و بالا بوده است.

ارسال نظرات