نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: شرم بر آنان که با نام دریاچه ارومیه پول‌های کلانی گرفتند و به جای هزینه کردن برای نجات دریاچه آن پول‌ها را صرف ماموریت‌ها و سفرهای خارجی خود کردند.
کد خبر: ۸۸۵۹۴۷۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نادر قاضی‌پور در نشستی که با حضور فعالان ستادهای انتخاباتی در ارومیه برگزار شد، با انتقاد از عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه، اظهار داشت: شرم بر آنانکه که با نام دریاچه ارومیه پول‌های کلانی گرفتند و به جای هزینه کردن برای نجات دریاچه آن پول‌ها را صرف ماموریت‌ها و سفرهای خارجی خود کردند، تنها کاری که ستاد احیای دریاچه ارومیه به آن بسنده کرد پر کردن چندین چاه بود که آن هم به زیان کشاورزان و اقتصاد کشاورزی این منطقه است و بستن چاه‌های آذربایجان مساوی با بیکاری و مهاجرت روستاییان به شهرها است.

وی خاطرنشان کرد: هدف اول ما از حضور در انتخابات حضور حداکثری و هم انتخاب افرادی است که اشرافی نبوده و تابع محض ولایت باشند، ما باید رئیس جمهوری انتخاب کنیم که در خدمت رهبری بوده و اهداف رهبری را دنبال کند و این که من از کاندیدای انقلابی حمایت می‌کنم به این دلیل است که ایشان بیشتر با محرومان و نیازمندان ارتباط دارند و بهتر درد و رنج این قشر از جامعه را می‌فهمند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به کارنامه و عملکرد نامزدهای ریاست جمهوری، عنوان کرد: مردم در انتخاب خود بیشتر به عملکرد نامزدها توجه داشته باشند و فردی را انتخاب کنند که انقلابی، ولایی، پاک‌دست، ساده زیست و اهل عمل کردن باشد.

قاضی‌پور با انتقاد از دولت مبنی بر اینکه هنوز بودجه 96 را برای ابلاغ اعلام نکرده است، ادامه داد: دولت در بخش تامین اجتماعی به مقدار زیادی بدهکار است و آیا سزاوار است که تامین اجتماعی که پول مردم است دولت با بی‌توجهی این پول مردم را نپردازد، در حالی که کارگران کشور چندین ماه حقوق نگرفته‌اند چگونه ممکن است مدیران که حقوق چند میلیونی دارند علاوه بر حقوق خود، پاداش و کارانه نیز دریافت کنند و یک کارگر بیچاره حتی برای گرفتن حقوق خود نیز چند ماه انتظار بکشد و این نشان از سوءمدیریت دولت است.

وی تصریح کرد: چگونه ممکن است در یک خانواده دو برادر که از یک پدر و مادر هستند دو فامیلی متفاوت داشته و فرزند آنان نیز فامیلی دیگری داشته باشد و آیا این بدین مفهوم نیست که آنان برای سرپوش گذاشتن به کارهای خود این کار را کرده‌اند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبری در دانشگاه امام حسین (ع)، گفت: اگر کسانی بخواهند فتنه در کشور ایجاد کنند ما آن فتنه را در نطفه خفه خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم تازه‌واردها هر کاری دوست داشتند، انجام دهند.

ارسال نظرات