خبرهای داغ:
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی:

مشکل بیکاری جوانان با پیگیری پول‌های کرسنت حل می‌شود نه کنسرت/ چرا آقایان حقیقت جامعه را با مردم در میان نمی‌گذارند؟/ بودجه دهیاری‌ها را به انتخابات گره زده‌اند/ آرمان انقلاب و امام(ره) را تحریف نکنید

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در تجمع حامیان دولت کار و کرامت در ارومیه، با تاکید بر اینکه دولت به‌جای توجه به مقوله کنسرت‌ها باید پیگیر کرسنت و پول‌های از دست‌رفته مردم باشند، گفت: چرا حقیقت جامعه را با مردم در میان نمی‌گذارند و در این خصوص روشنگری نمی‌کنند؟
کد خبر: ۸۸۵۹۴۷۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، علی نیکزاد در جمع حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در ارومیه، اظهار داشت: امروز شاهدیم که رئیس دولت و اعضای کابینه وی، به جای کرسنت به قضیه کنسرت توجه می کنند! آیا بیکاری جوانان با کنسرت حل می‌شود یا با بازگرداندن پول‌های از دست‌رفته ملت ایران در کرسنت؟!

وی افزود: چرا با مردم صادق نیستید؟ حقیقت را به مردم بازگو کنید تا بدانند چه اتفاقاتی افتاده است؟ با مردم شفاف باشید.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، در ادامه با اشاره به اینکه دولت در ماه‌های پایانی بودجه روستاها و دهیاری‌ها را منوط به موفقیت در انتخابات کرده، بیان داشت: آريالایان از کجا مطمئن هستند که فردای انتخابات زنده‌اند یا خیر؟ چرا زندگانی مردم روستا را به انتخابات گره می‌زنند تا موفقیت خود را تضمین کنند؟!

وی، ابراز کرد: آقایان مسئول در دولت واقعا از دغدغه مردم و بیکاری جوانان آگاهی دارند؟ چرا با مردم صادق نیستند؟ بهتر است با مردم صداقت داشته باشند و حقیقت را بگویند.

نیکزاد، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به ذخایر انقلاب از دید مسئولین دولت، گفت: دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی را ذخیره‌های انقلاب معرفی می‌کنید! چرا از اهداف و آرمان‌های انقلاب فاصله می‌گیرید؟! واقعا آرمان‌های انقلاب و امام(ره) و رهبری در گرفتن حقوق‌های نجومی توسط قشر خاص جامعه خلاصه می شود؟!

وزیر سابق راه و شهرسازی، با تاکید بر اینکه خانه‌دار کردن مردم با ساخت و اتمام پروژه‌های مسکن مهر باید در دولت فعلی دنبال می‌شد، تاکید کرد: متاسفانه آقایان افکار دیگری دارند که برای دغدغه‌های مردم فرصتی نمی‌گذارد!

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، در پایان خاطرنشان کرد: هدف اصلی دولت کار و کرامت رسیدگی به معیشت و دغدغه محرومین و مستضعفین است و در این مسیر با تمام توان گام برخواهد داشت.

ارسال نظرات