خبرهای داغ:
مراسم بزرگداشت هفته ی عقیدتی سیاسی به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و با حضور پر شور فرماندهان حوزه ها، فرماندهان پایگاه ها، شورای پایگاه و کلیه ی کارکنان کادر و مسئولین قسمت های مختلف و هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی برگزار گردید .
کد خبر: ۸۸۵۹۴۶۸
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام علی مسلم ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید علامه مطهری گفت : این شهید بزرگوار شهید راه عقیده و سیاست و شهیدی که هم در راه عقیده ی دینی و الهی کوشش و جهاد کرد و هم در راه سیاستش که همان عقیده اش بود.

حجت الاسلام مسلم در ادامه به مسئله ی انتخابات اشاره کرده و گفت یکی از عقاید مهم تشیع اعتقاد راستین به ولایت فقیه در زمان غیبت امام معصوم می باشد که متاسفانه خیلی از آحاد جامعه ی اسلامی از این بحث غفلت دارند و جایگاه ولایت فقیه برای آنها تبیین نشده است . وی افزود : اما متاسفانه بعضی از مسئولان بزرگ کشوری با دانستن جایگاه ولایت فقیه بخاطر جناح بازی و سیاست بازی در مقابل ولایت فقیه ایستادگی می کنند که امیدواریم مردم عزیزمان این افراد را بشناسند و آنها را از صحنه ی اداره ی جامعه حذف بکنند . در ادامه ی این مراسم سرهنگ کاظمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب بعد از تبیین برنامه های سال 96 با اشاره به مسئله ی انتخابات گفت : سپاه و بسیج حق دخالت در انتخابات را نداشته ولی باید آگاهی سیاسی را کسب بکنند . وی افزود : آن چیزی که نظر مقام معظم رهبری در انتخابات است حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای بوده و رای دادن به کاندیدائی که متقی و خداترس باشد می باشد .

این مراسم با اهدای هدایایی از طرف دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب به فرماندهان و مدیران و هادیان سیاسی که همکاری بیشتری با دفتر نمایندگی داشتند به پایان رسید .

ارسال نظرات