خبرهای داغ:
همزمان با فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج):

مراسم ویژه نیمه شعبان در سپاه اشنویه

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشنویه، ضمن تبریک ولادت با سعادت صاحب الزمان (عج) گفت: بر همه منتظران لازم است مقدمات ظهور را فراهم نمایند.
کد خبر: ۸۸۵۹۴۶۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم که در جمع پایوران رسمی و بسیجی سپاه اشنویه، در محل حسینیه امام خمینی گردانهای سپاه اشنویه برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین قنبری گفت: براساس وعده و سنت الهی، تمام حکومتهایی که براساس ظلم و بی عدالتی برپا شده اند، دیر یا زود از بین خواهند رفت.

وی در این خصوص افزود: مهدی موعود با ظهور خود، ریشه ظلم و بی عدالتی را در سرتاسر جهان از بین خواهد برد و حکومت الهی را حاکم خواهد کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشنویه، در ادامه با بیان نقش اساسی قرآن کریم در زندگی انسانها بر ضرورت انس گرفتن روز افزون با این کتاب آسمانی و عمل بر فرامین آن تاکسد کرد و افزود: هدف اصلی خداوند، هدایت بشریت و رساندن به کمال و خوشبختی واقعی است و بهترین راه رسیدن به آن، بندگی از طریق تعقل و تفکر بر آیات و عمل به دستورات آن می باشد.

حجت الاسلام قنبری ضمن اشاره به زمان برگزاری انتخابات، بر لزوم حضور پرشور و حداکثری و انتخاب اصلح اشاره کرد و گفت: شرکت در انتخابات نظام اسلامی، علاوه بر اینکه حق مردم در مشارکت و تعیین سرنوشت خویش است، تکلیف الهی نیز می باشد و مردم کسی را انتخاب کنند که دارای روحیه انقلابی و فردی متدین و باتقوا باشد.

مراسم با مدیحه سرایی و مداحی به مناسبت نیمه شعبان ادامه یافت.

همینطور در پایان مراسم از مربیان عقیدتی و پاسداران نمونه سپاه اشنویه تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات