همزمان با شب میلاد باسعادت حضرت علی‌اکبر و روز جوان و با حضور فرماندار، و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای از تهران و استان‌های اصفهان و یزد پانزدهمین زورخانه شهرستان میبد افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۵۹۴۵۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد، زورخانه بشنیغان میبد در زیربنای 500 مترمربع با کمک خیرین و واحدهای تولیدی با 800 میلیون تومان هزینه ساخته‌شده است.

معماری سنتی، طراحی بزرگ‌ترین گنبد زورخانه بدون ستون از ویژگی‌های این زورخانه است.

ایجاد فضای ورزش بانوان در بخش تحتانی این زورخانه و طبقه تجاری از دیگر امتیازات این زورخانه محسوب می‌شود که زورخانه بشنیغان را به مجتمع فرهنگی ورزشی و تجاری تبدیل کرده است.

فرماندارمیبد در این مراسم با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد حضرت ولی‌عصر (عج)، و قدردانی از عوامل و مجریان زورخانه بشنیغان گفت: جوانان ما نیاز به شادی و نشاط دارند و هرچه در امر ورزش هزینه کنیم بازهم کم است.

حسین فلاح افزود: ورزش زورخانه‌ای از ورزش‌های اصیل ایرانی است که بافرهنگ غنی اسلامی پیوند خورده است و هرکس در گودی زورخانه رسم ادب و اخلاق و معرفت را فرابگیرد هرگز دنبال گمراهی‌های زمانه نخواهد رفت.

فلاح تصریح کرد: اگر می‌خواهیم آسیب‌های اجتماعی را معالجه کنیم راهی جز پرداختن به ورزش و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی نداریم.

فرماندارمیبد با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای سلامی شهر و روستا گفت: همه ما نظام و انقلاب و کشورمان را دوست داریم.

حسین فلاح افزود: دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی به دنبال کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند.

فلاح تصریح کرد: همه ما باید با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، پایبندی خودمان را به‌نظام و انقلاب و کشور و ارزش‌های متعالی اسلام نشان دهیم.

فرماندارمیبد گفت: ما برای این نظام و انقلاب، خون‌های زیادی دادیم و حفظ ارزش این خون‌های مطهر شهدا و ادامه راه امام و رهبری، مشارکت حداکثری در انتخابات است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات شورای شهرمیبد به‌صورت تمام مکانیزه هم گفت: همراه داشتن کارت ملی در انتخابات تمام مکانیزه الزامی است و شهروندان محترم با حضور در شعبه‌های اخذ رأی و واردکردن کد داوطلبان می‌توانند در کمترین زمان اخذ رأی شوند.

ارسال نظرات