همایش فصلی فرماندهان و شورای پایگاه های حوزه شهید کلاهدوز با حضور بیش از یکصد نفر از بسیجیان در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۹۴۳۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یکی از هادیان سیاسی سپاه عاشورا در این همایش گفت: دسته بندی سیاسی فارغ از نام و عنوانش اگر از مسیر منحرف نشده و در چارچوب انقلاب حرکت کنند، مورد تایید می باشند.

علی جعفری آذر با بیان اینکه تقسیم بندی ساخت سیاسی کشور به سه یا دو دسته سیاسی، امری اشتباه است؛ نقطه ی مقابل اصولگرایی را بی اصولی و لاابالی گری و نقطه ی مقابل اصلاح طلبی را افساد دانست.

وی افزود: مقام معظم رهبری، اصولگرای اصلاح طلبی را که ضمن اصرار و تأکید بر اصول، در پی اصلاح و بهبود شرایط است را قبول دارند و در برخی دیگر از سخنان نیز اصلاح طلب بودن را نیز یکی از ویژگی های اصولگرایی میخواند و البته این مطمئنا متفاوت با آن اصلاح طلبی است که در آن اصول محترم شمرده نمی شوند.

جعفری آذر با بیان اینکه همه چیز در کشور باید بر اساس اصول و قانون انجام پذیرد اضافه کرد: ساختارشکنی و مبارزه‌ با قانون اساسی، مبارزه‌ با اسلام و مبارزه‌ با استقلال کشور به هیچ عنوان و از هیچ طیف و جناحی پذیرفته نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها