معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت: مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در تبریز به مدت سه روز از ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه در تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۹۴۲۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان، حجت‌الاسلام محمدرضا خلیلی اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه مجری مسابقات قرآن در سطح شهرستانی، استانی، کشوری و بین‌المللی است که امسال نیز چهلمین دوره رقابت‌های قرآنی در بخش شهرستانی برگزار شد.

وی، با اشاره به اینکه چهلمین دوره مسابقات قرآنی اداره اوقاف و امورخیریه ناحیه یک و دو تبریز به صورت مشترک برگزارشد، خاطرنشان کرد: نفرات اول تا ششم به شرط کسب حدنصاب امتیاز به مسابقات استانی راه خواهند یافت.

حجت‌الاسلام خلیلی، با بیان اینکه تعداد۱۴۰نفر آقا و۲۰۰نفر از بانوان از تبریز در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: مسابقات در رشته‌های ترتیل، تفسیر، قرائت، دعاخوانی، حفظ۵جزء، حفظ۱۰جزء، حفظ۲۰جزء، حفظ کل قرآن و اذان برگزار شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: پس از سه روز رقابت شرکت کنندگان مسابقات روز گذشته به پایان رسید و نفرات برتر در بخش‌های مختلف مشخص شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها