ماموران انتظامي به صورت نامحسوس وانت پيكان را تحت نظر گرفتند كه مشاهده شد پس از سوختگيري از جايگاه سوخت خارج شد و در نهايت در حال حركت به سمت استان هاي غربي است كه خودرو توسط ماموران انتظامي متوقف شد.
کد خبر: ۸۸۵۹۴۰۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي شهرستان سلطانيه از كشف 600 ليتري سوخت قاچاق از يك وانت پيكان خبر داد و گفت: با دريافت اطلاعاتي مبني بر سوختگيري يك دستگاه وانت پيكان با حالتي مشكوك از جايگاه سوخت موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي شهرستان سلطانيه قرار گرفت.

‌سرگرد علي تقيلو افزود: ماموران انتظامي به صورت نامحسوس وانت پيكان را تحت نظر گرفتند كه مشاهده شد پس از سوختگيري از جايگاه سوخت خارج شد و در نهايت در حال حركت به سمت استان هاي غربي است كه خودرو توسط ماموران انتظامي متوقف شد.

وي ظهار داشت: در بررسي ماموران مشخص شد هيچگونه مداركي براي انتقال سوخت به مقصد معين ارائه نداده و فاقد پلمپ بوده كه خودرو توقيف شد.

تقيلو تصريح كرد: برابر اعلام راننده، سوخت از نوع گازوئيل و به مقدار تقريبي 600 ليتر مي باشد كه با هماهنگي قضايي به مقر انتظامي منتقل و پس از تشكيل پرونده تحويل پليس آگاهي شهرستان سلطانيه شد.

ارسال نظرات