خبرهای داغ:
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین از تولید مستند تلویزیونی «کیمیای رفیع» در سیمای مرکز قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۹۳۹۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در گفتگو با معصومی فر مدیرکل صدا و سیمای استان قزوین  پیرامون این مستند اظهار کرد: مستند «کیمیای رفیع» از تولیدات فاخر صداوسیمای مرکز قزوین خواهد بود که به معرفی ابعاد شخصیتی علامه سید ابوالحسن رفیعی قزوینی و تشریح گوشه هایی از زندگی وی می پردازد.


وی تصریح کرد: این مستند با هدف معرفی مفاخر و علمای استان قزوین در رسانه، تبیین نقش علمای قزوین و سیر تحول و تطور علوم دینی و حوزوی و همچنین نقش علمای قزوین در تربیت نخبگان کشور، در سیمای مرکز قزوین تولید می شود.


معصومی فر در ادامه افزود: علامه سید ابوالحسن رفیعی قزوینی نقش بسزایی در تربیت نخبگان ایران داشته است که بزرگانی همچون امام خمینی (ره)، علامه حسن زاده آملی، آیت ا... مهدوی کنی، حجت الاسلام والمسلمین محمد امامی کاشانی و دکتر غلامحسین دینانی از محضر وی کسب فیض نمودند.


وی با اشاره به اهتمام صداوسیمای مرکز قزوین در معرفی نخبگان و علمای استان گفت: مستند فاخر «کیمیای رفیع» علامه سید ابوالحسن رفیعی قزوینی در همین راستا تولید می شود.


معصومی فر در پایان خاطرنشان کرد: این مستند به تهیه کنندگی فریدون عمویی به مدت 50  دقیقه در سیمای مرکز قزوین تولید خواهد شد.

1001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها