خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تاکید کرد: بایستی نگاه‌مان به مجموعه‌ی فعالیت‌های نخبگان، نگاه فرهنگی باشد تا از این طریق فرهنگ ایثار و شهات را ترویج بدهیم.
کد خبر: ۸۸۵۹۳۲۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، در جلسه شورای هماهنگی نخبگان استان قزوین با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی اظهار کرد: اساس فعالیت‌های شورا بایستی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نخبگان استان باشد.

 وی افزود: اگر بخواهیم موفق باشیم، بایستی نگاه‌مان به مجموعه‌ی فعالیت‌های نخبگان، نگاه فرهنگی ‌باشد تا از این طریق فرهنگ ایثار و شهات را ترویج بدهیم.


حقایق‌پور گفت: اگر چه خدمات ما در قبال ایثار خانواده‌های شهدا و ایثارگران قابل بیان نیست اما بایستی همه‌ی تلاش‌ خود را در جهت برقراری ارتباط با سایر دستگاه‌ها و بهره‌مندی از توانمندی در راستای شناسایی و معرفی نخبگان شاهد و ایثارگر در سطح جامعه را داشته باشیم.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: نخبگان شاهد و ایثارگر با تعامل مناسب با دستگاه‌های مختلف می‌توانند منشا تحولات ارزشمندی در سطح استان باشند.


گفتنی است که در این نشست، تهیه و تدوین برنامه‌ی سالانه‌ی شورای هماهنگی نخبگان استان قزوین و راهکارهای اجرایی آن در سال جاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


معرفی ظرفیت‌های نخبگان استان، پیگیری شناسایی سایر نخبگان استان و کسب اطلاع از تجربیات شورای نخبگان سایر استان‌ها از مصوبات دیگر این نشست بود.

 

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها