ابوالحسن سلطانی در جمع بسیجیان شهرک دهنو از توابع شهرستان کوهرنگ، گفت: حضور پرشور مردم در صحنه به تقویت قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی می انجامد.
کد خبر: ۸۸۵۹۳۱۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نهضت روشنگری فصلی با موضوع انتخابات با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (علیه السلام) شهرک دهنو از توابع کوهرنگ برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام صادق نیکنام، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ و مسئولین حوزه مقاومت بسیج امام علی (علیه السلام) چلگرد برگزار شد، آقای ابوالحسن سلطانی از کارشناسان مسایل سیاسی به تشریح مسایل مهم روز پرداخت.

سلطانی در ابتدای سخنان خود به قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: شهرهای موشکی با دستان باکفایت جوانان همین مرز و بوم تولید شده اند و افتخار ما این است، که هیچ قدرتی توانایی مقابله با این ملت بزرگ و ولایی را ندارد.

وی در ادامه ضمن روشنگری نسبت به دست های پیدا و پنهان عوامل داخلی و خارجی استکبار و تهدیدات موجود، همگان را به حضور فعال در صحنه انتخابات ترغیب کرد.

سلطانی، ضمن تبیین مستدل مواضع حضرت امام خمینی (ره) و دیدگاههای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در مورد ملاک های انتخاب اصلح، بسیجیان و اقشار مختلف مردم را به شناخت و انتخاب نامزد اصلح توصیه کرد.

وی، گفت: حضور پرشور مردم در صحنه به تقویت قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی می انجامد و توطئه های دشمنان قسم خورده نظام را خنثی می سازد.

سلطانی، برلزوم هوشیاری جوانان و آحاد مردم برتامل و تفکر در اخبار و سایر برنامه هایی که زمان انتخابات از رسانه های بیگانگان پخش می شود تاکید کرد.

ارسال نظرات