شهردار تبریز از افتتاح نگارستان حضرت امام خمینی(ره) در ضلع جنوبی مجموعه تاریخی مقبره‌الشعرا همزمان با ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۹۳۱۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز،  صادق نجفی در بازدید از فاز نخست طرح بازآفرینی مجموعه تاریخی مقبره‌الشعرا با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: نگارستان امام خمینی(ره)، از پیش‌بینی‌های ویژه شهرداری تبریز در خصوص شاخص‌های اسلامی و انقلابی گردشگری تبریز ۲۰۱۸ است که با نظر مثبت حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج سیدحسن آقا خمینی، در برنامه فرهنگی شهرداری تبریز گنجانده شده است.

وی اضافه کرد: ساخت این مرکز در ضلع جنوبی مجموعه تاریخی مقبره‌الشعرا، هم‌اکنون با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد و اواسط خردادماه، به عنوان نگارستان امام خمینی(ره) و فاز اول پروژه مقبره‌الشعرا افتتاح می‌شود.

نجفی ادامه داد: این نگارستان، شامل محتوای ارزنده‌ای از آثار هنری مرتبط با امام خمینی(ره) است  و از حیث جذابیت‌های فرهنگی و هنری، مجموعه‌ای فاخر و ماندگار خواهد بود.

شهردار تبریز یادآور شد: شهر تبریز، به تعبیر مقام معظم رهبری، همواره موقعیت‌شناس بوده و در پرشورترین دوره‌های مبارزاتی، با قیام خونین ۲۹ بهمن ۵۶، پشتیبان رهبری امام راحل (ه) بوده است؛ از این رو، نگارستان آثار امام خمینی(ره)، موید ارتباط تاریخی و قلبی شهر تبریز با اندیشه‌‌های جاودان پیر جماران خواهد بود.

 
ارسال نظرات