خبرهای داغ:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین در اختتامیه دوره بصیرت به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گفت: مردان سیاست باید باهوش و مدبر باشند در غیر اینصورت جامعه را به نابه سامانی می کشانند.
کد خبر: ۸۸۵۹۳۰۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین  در ابتدای سخنانش از فهم ظهور حضرت مهدی (عج) گفت و خاطر نشان کرد: گمشده بشریت عدالت است و این امر محقق نمی شود مگر با حضور حضرت ولی عصر (عج) و حضور حضرت مهدی (عج) نیاز به فهم و ادراک همه شیعیان دارد.

 حجت الاسلام نعمت الهی در ادامه انقلاب اسلامی را یک پدیده منحصر به فرد در جهان برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی مرزهای درونی را درنوردید و تأثیر خود را در جوامع بشری جهان به جا گذاشت. زیرا هدف، ماهیت و نقش رهبری این انقلاب برای خدا بود.

وی ماهیت انقلاب اسلامی را یک ماهیت دینی و انقلابی دانست و تصریح کرد: نوع حکومت انقلاب اسلامی حکومت خدا بر مردم است و با توجه به شرایط دین  بنا شده است و کشور های غربی بدانند این انقلاب با تکیه بر احکام الهی پیش می رود.

وی در پایان سخنانش از تأثیر و نقش رهبری در جامعه گفت و تاکید کرد: انقلاب اسلامی و رهبران آن نعمت بودند و گفتنی است که رهبران ایران و انقلاب اسلامی ایران از آغازین روزها تمام اهداف استعمارگران را برهم زده اند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها