معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

اعتماد به استكبار جز شكست و خسران پیامدی نداشته است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در جمع كاركنان سپاه ولايت تبريز گفت: پيامد اعتماد و دل بستن به غرب و در راس آن امريكا چيزي جز خسران و شكست براي كشورها در طول تاريخ نداشته است.
کد خبر: ۸۸۵۹۲۹۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی حسین هاشم پور افزود: خيلي ها در گذشته براي استكبار جهاني خوش خدمتي كرده اند ولي اگر با نگاه عقلاني نگاه كنيم خواهيم ديد هيچ يك از آن افراد عاقبت خوشي نداشته اند.

وي با بيان نمونه اي از اين گونه افراد ادامه داد: صدام و سرهنگ قذافي نمونه واضحي هستند كه بيشترين همكاري و خوش خدمتي را استكبار و خصوصا امريكا كردند و امروز مي بينيم چه بر سر آن ها آمده است .

اين مقام مسئول اظهار داشت: در كشورمان امروز همان تفكر در بين برخي افراد كه متاسفانه در راس امور مهم كشور هستند وجود دارد که راه پيشرفت را تسليم شدن و همكاري كردن با غرب قلمداد مي كنند.

هاشم پور بيان كرد: اين در حالي است كه به لطف الهي كشور ما همه ابزار پيشرفت و تعالي را دارد و تنها مشكل به مديريت و نگاه به خارج برمي گردد.

هاشم پور خاطرنشان كرد: چطور مي شود همين نيروهاي انقلابي و جوان کهتوانستند با روحيه جهادي هشت سال در مقابل 44 كشور ايستادگي كنند و كشور را در مقابل تهديدات مختلف ايمن كنندولي در مسائل اقتصادي نمي توانند مشكلات را حل و فصل كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها