خبرهای داغ:
رئیس شورای اسلامی شهر نهاوند عنوان کرد
رئیس شورای اسلامی شهر نهاوند مطالبه مردم را مهمترین اولویت مدیریت شهری دانست و گفت: متاسفانه کمبود اعتبارات اختلاف نظرها و نداشتن چشم انداز و افق باعث شده نهاوند در این سال‌ها از کاروان توسعه جا بماند.
کد خبر: ۸۸۵۹۲۵۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
مسعود رضی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اعلام نارضایتی از وضعیت مبلمان شهری در نهاوند بیان داشت: برای حل مشکلات و ارائه خدمت مفید به مردم و شهروندان باید مسئولان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان وحدت، همدلی و تعامل را سر لوحه برنامه های خود قرار دهند.

وی اظهار کرد: نهاوند به عنوان سومین شهرستان بعد از همدان و ملایر در استان همدان و با توجه به سابقه تاریخی و تمدن در بیشتر حوزه‌ها پیشرفت و توسعه قابل قبولی نداشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر نهاوند عنوان کرد: توسعه امری درون‌زا است و مردم هر منطقه باید خود دنبال توسعه باشند و زمینه آن را فراهم کنند.

وی ادامه داد: توسعه آن گاه اتفاق می افتد که اراده ای جمعی از درون جامعه متحد شود و با بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل موجود در شهرستان نقشه آن را ترسیم و برنامه ریزی کرد.

رضی بیان کرد : نهاوند ظرفیت های خوبی در زمینه کشاورزی، صنعت، گردشگری، فرهنگی، معادن، روستاها، جاذبه های طبیعی دارد اما متاسفانه در این سال‌ها به خوبی از این ظرفیت های استفاده نشده است ، که می توان با استفاده از این ظرفیت‌ها و مشارکت بخش خصوص وضعیت نهاوند را تغییر داد.

وی یادآور شد: بازدید میدانی از محلات شهر و ساماندهی معابر و آسفالت کوچه و خیابان و ارتقای فضای سبز و بوستان ها در محلات یکی از دغدغه های اصلی در حوزه تغییر مبلمان و مدیریت شهری است.

رئیس شورای اسلامی شهر نهاوند مطالبه مردم را مهمترین اولویت مدیریت شهری دانست و افزود: متاسفانه کمبود اعتبارات اختلاف نظرها و نداشتن چشم انداز و افق باعث شده نهاوند در این سال‌ها از کاروان توسعه جا بماند.

وی خاطرنشان کرد: امروز مهم ترین رسالت ما در مدیریت های شهری این است که نفسانیت ها را کنار بگذاریم و با همدلی، برادری، محبت، رفتار علمی و کار جمعی پیش برویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات