مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بن، به مناسبت سالروز لغو کاپیتولاسیون در ایران، گفت: سند 2030 سند ذلت بار در عرصه فرهنگ است.
کد خبر: ۸۸۵۹۲۳۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام مصطفی عباسی در گفتگو با خبرنگار بسیج، با اشاره به لغو کاپیتولاسیون در ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی درتاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۵۸، گفت: اگر نسل جوان ما با رجوع به تاریخ به یاد تحقیر ملت ایران در قضیه کاپیتولاسیون می افتند، امروز بدانند و به هوش باشند که کاپیتولاسیون فرهنگی با امضاء سند 2030 در راه است .

وی، با تاکید بر رعایت عزت و اقتدار ملت ایران اسلامی؛ از سند 2030به عنوان سندی ذلت بار در عرصه فرهنگ مردم ایران یاد کرد و افزود: ملت ایران اسلامی در طول تاریخ همواره آزاد مرد و آزاد اندیش و عزتمند بوده است و هیچگاه تن به ذلت نداده و نخواهد داد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بِن، اظهار کرد: دشمن همواره در صدد ضربه زدن به دین، حریت، استقلال و آزادی ملت ایران بوده و از تمام منافذ موجود سعی در ضربه زدن به این ملت شهید پرور دارد، که به حول و قوه الهی با تدابیر حکیمانه امام خامنه ای (مد ظله العالی ) و بصیرت نافذ مردم به نیات شوم نرسیده و نخواهد رسید.

وی در پایان، بحث انتخابات 29 اردیبهشت را نیز یادآور شد و گفت:حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، جواب دشمن شکنی به دنیای استکبار و لبیک به آرمانهای والای انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات