خبرهای داغ:
مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری:
محمدصادق مظفری، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: با هدف دفع آفات گياهي و حفظ سلامت و شادابي درختان ، عمليات سمپاشي فضاي سبز از 20 اردیبهشت ماه در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۵۹۲۲۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، محمد صادق مظفری مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین اظهار کرد: اين طرح همه ساله از اواسط ارديبهشت ماه آغاز شده و طي مدت يك هفته ادامه مي‌يابد. البته اجراي عمليات سمپاشي بستگي به شرايط آب و هوايي و ميزان بروز آفات و بيماري‌هاي گياهي نیز دارد.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز، هدف از اجرای این طرح را کنترل جمعیت آفات گیاهی عنوان کرد و ادامه داد: با اجرای این طرح شاهد حداقل آسیب به درختان شهر خواهیم بود، ضمن اینکه سازمان آمادگی دارد در صورت بروز هر گونه آفات گیاهی اقدام مناسب و به موقع به عمل آورد.

وی یادآور شد: عمليات سمپاشي هر شب از ساعت 22 لغايت 5 صبح انجام مي‌شود و از شهروندان درخواست داریم به نکات ایمنی اعلام شده توجه فرمایند.

مظفری در پایان به این نکات تاکید کرد: شب هنگام پنجره های مشرف به محل سمپاشی را مسدود نمایند و از نزدیک شدن به اکیپهای سمپاش خودداری نمایند.

و مورد آخر به قسمت هایی که احتمال می رود  آغشته به سم شده باشد، نظیر در و پنجره شسته شوند اشاره کرد.

1001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها