برگزاری نشست هم اندیشی فرهنگی

نشست هم اندیشی فرهنکی با حضور فرمانده ناحیه امام سجاد (ع) ، دکتر مومنی، استاد مسگری، حجت الاسلام میر مجیدی،حجت الاسلام حسینی و جمعی از بسیجیان صاحب نظر منطقه حصارک برگزار گردید تا با هم فکری یکدیگر به یک راهکار عملیاتی منطقی صحیح جهت بهبود وضعیت فرهنگی منطقه برسند.
کد خبر: ۸۸۵۹۲۲۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، نشست هم اندیشی فرهنکی با حضور فرمانده ناحیه امام سجاد (ع) ، دکتر مومنی، استاد مسگری، حجت الاسلام  میر مجیدی،حجت الاسلام حسینی و جمعی از بسیجیان صاحب نظر منطقه حصارک برگزار گردید تا با هم فکری یکدیگر  به یک راهکار عملیاتی منطقی صحیح جهت بهبود وضعیت فرهنگی  منطقه برسند.

برگزاری نشست هم اندیشی فرهنگی

در این نشست پاسدار زنجانی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) منطقه حصارک اظهار داشت: ما برای اینکه بتوانیم در کار خود موفق شویم اول باید تشکیلات خود را تشکیل دهیم بعد از آن کار راحت خواهد شد و میشود مطالبه گری های خود را به راحتی بیان کرد و  تشکل ها با سرعت باید شکل بگیرد.

وی افزود: در منطقه سرزمینی ما بدلیل بعضی از فرهنگ هایی که در این سرزمین زندگی میکنند آسیب پذیری زیادی را داریم لذا کار تشکیلات سخت میباشد که این همت تشکل های ناب را میطلبد.

زنجانی گفت: فرماندهان پایگاه به عنوان مربیان تشکل در مرحله اول ارتباط بسیج و پایگاه را با امام جماعت و هیات امنای مسجد قوی کنند، ما برای اینکه بتوانیم تاثیر گذار باشیم باید حتما ارتباط خوبی با مسجد برقرار کنیم.
 
 
 
 
خبرنگار:فرهادی
ارسال نظرات
پر بیننده ها