در هشتمین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به کردستان

همایش بزرگ ۶۰ هزار نفری پیاده روی خانوادگی در مریوان برگزار شد

مردم مریوان 22 اردیبهشت در همایش پیاده روی در هشتمین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به کردستان مسیر میدان استادیوم تا دریاچه زریوار را پیاده روی کردند.
کد خبر: ۸۸۵۹۲۰۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۷





به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به کردستان و نیمه شعبانروز جمعه 22 اردیبهشت ماهبا حضور ۶۰ هزار نفر از اقشار مختلف در شهرستان مریوان برگزار شد.


شرکت‌کنندگان در همایش اعم از پیر و جوان، زن و مرد و کوچک و بزرگ مسیر 3 کیلومتری استادیوم زاگرس را تا دریاچه آب شیرین و زیبای زریوار مریوان طی کردند.


در این همایش به میمنت سفر مقام معظم رهبری 222 جوایز از جمله 2 دستگاه خودرو سواری پراید، دوچرخه، لوازم خانگی، لپ تاپ، موتورسیکلت، سکه بهار آزادی و جوایز نفیس دیگری به قید قرعه به برندگان اهدا شد.


استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و فرماندار نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی در خصوص ورزش قهرمانی و همگانی کردستان، امنیت سرمایه گذاران به منظور سرمایه گذاری و دعوت عموم کشور جهت سفر به استان سخنرانی کردند.


همچنین رامبد جوان و گروه خندوانه و مدیرکل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و نایب رئیس فدراسیون همایش بزرگ ۶۰ هزار نفری پیاده روی خانوادگی مریوان را همراهی و به پیاده روی پرداختند.


گفتنی است، این همایش با حمایت و اسپانسری ایستک کردستان و همت فرمانداری مریوان و اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان و همکاری مسئولین دستگاه ها و ادارات دولتی شهرستان برگزار شد.


ارسال نظرات