فرمانده سپاه فردیس:

مردم در انتخابات آری مجددی پای دفتر انقلاب می نویسند

سرهنگ پاسدار محمد زارعی فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان فردیس در ادامه با بیان اینکه مردم با حضور پرشور خود در انتخابات پیش رو بار دیگر یک ((نه)) بزرگ به دشمنان انقلاب اسلامی و ((آری)) مجددی پای دفتر انقلاب خود خواهند نوشت.
کد خبر: ۸۸۵۹۱۵۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرمانده سپاه شهرستان فردیس، گفت: ملت ایران ثابت کرده اند که ملت روز های سخت هستند و بار دیگر آری مجددی پای دفتر انقلاب خود می نویسند.

مردم در انتخابات آری مجددی پای دفتر انقلاب می نویسند

سرهنگ پاسدار محمد زارعی در گفتگو با خبرنگار بسیج از کرج با بیان اینکه ملت ایران پس از گذشت 38 سال از عمر پربرکت انقلاب سختی های بسیاری را پشت سر گذاشته اند، اظهار کرد: مردم جمهوری اسلامی نشان داده اند که ملت روز های سخت به حساب می آیند و پای اهداف و آرمان های انقلاب ایستادگی می کنند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان فردیس در ادامه با بیان اینکه مردم با حضور پرشور خود در انتخابات پیش رو بار دیگر یک ((نه)) بزرگ به دشمنان انقلاب اسلامی و ((آری)) مجددی پای دفتر انقلاب خود خواهند نوشت.

سرهنگ زارعی با تاکید بر اینکه سپاه از بطن مردم و با مردم است، عنوان کرد: مهمترین برنامه سپاه شهرستان فردیس در انتخابات، کمک به دولت در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم، همچنین روشنگری آحاد مردم در راستای حضور پرشور و حداکثری آنها در پای صندوق های رای است.

وی یکی از اهداف نفوذ سیاسی دشمنان در جامعه جمهوری اسلامی دو قطبی کردن خواص و نخبگان دانست و افزود: راهکار دو قطبی کردن جامعه ایران، راهکار خطرناک نظام سلطه و دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی به حساب می آید. 

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس در ادامه با اشاره به اینکه در برابر تاکتیک های دشمن باید روش های مناسبی را برای جلوگیری از رسیدن دشمن به اهدافش بکار برد، گفت: راهکار عملی سپاه در مقابل هجمه های دشمنان، برگزاری نشست های بصیرتی حلقه های صالحین و جلسات نهضت روشنگری در تمامی اقشار بسیج و مساجد است.

وی مهم ترین هدف سپاه را افزایش بصیرت و آگاهی مردم اعلام کرد و افزود: با برگزاری نهضت های روشنگری بصیرت و آگاهی مردم در مقابل راهکار ها و اهداف پلید دشمنان افزایش می یابد و در نهایت موجب یکپارچگی، اتحاد و همدلی آحاد مردم می شود.

سرهنگ زارعی در بخش دیگری با بیان اینکه سالروز شهادت شهید مطهری در سپاه به هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است، اظهار کرد: این هفته فرصت مناسبی برای شناخت این استاد بزرگ است.

وی ادامه داد: شناخت تفکر و اندیشه این استاد بزرگ می تواند در ترویج و گسترش تفکر ناب انقلاب اسلامی موثر باشد.

فرمانده سپاه شهرستان فردیس بر اهمیت شناساندن آثار به جا مانده از شهید مطهری که حاصل مجاهدت های وی بوده است، تاکید کرد و گفت: حوزه نمایندگی سپاه ناحیه امام رضا(ع) با همکاری مجموعه فرماندهی در راستای جاری کردن مبانی دیدگاه های این شهید ارزشمند، برنامه های متعددی اعم از همایش ها، نشست های بصیرتی و غیره با حضور نماینده ولی فقیه سپاه البرز و تقدیر از مربیان برتر برگزار کرده است.
 
 
 
 
خبرنگار:عباسی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار