خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد:

اگر کسی علیه امنیت کشور قیام کند سیلی خواهد خورد

مسأله آرامش در انتخابات بسیار مهم است، اگر کسی بخواهد علیه امنیت کشور قیام کند با واکنش سخت مواجه خواهد شد و سیلی خواهد خورد.
کد خبر: ۸۸۵۹۰۹۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاري بسيج از خور؛ امام جمعه خور در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد امام زمان(عج) گفت: برترین اعمال انتظار فرج است.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد مهدی نژاد با اشاره به فرا رسیدن سالروز لغو امتیاز تنباکو با فتوای میرزای شیرازی گفت: امروز دشمن و استکبار قدرت ما را فهمیده است، انقلاب اسلامی معجزه ای است که با حرکت یک فقیه و عالم، تاریخ را دگرگون کرد.

وی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با معلمان در مورد سند ۲۰۳۰ گفت: امضای این چنین سندی بی سروصدا و اجرای آن مجاز نیست، این سند از چیزهایی نیست که جمهوری اسلامی ایران در برابر آن تسلیم شود.

خطیب جمعه خور با اشاره به نفوذ استکبار جهانی در سازمان های بین المللی تصریح کرد: به چه مناسبت سازمانی که زیر نفوذ آمریکا است اجازه داشته باشد برای ملت ما تعیین تکلیف کند.

وی سند ۲۰۳۰ را ننگین دانست و افزود: سند ۲۰۳۰ که توسط معاون اول رئیس جمهور امضا شده است را اکثر کشور ها امضا نکرده اند، این سند فرهنگ غیرمسلمانی را بین مسلمان ها انتشار می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد حضور حداکثری مردم در انتخابات را لازم دانست و تصریح کرد: آنچه که برای منافع ملی الزامی است، حضور مردم پای صندوق رأی است، حضور مردم دشمنان را از هیبت جمهوری اسلامی می ترساند.

وی خاطر نشان کرد: هیبت جمهوری اسلامی از امثال دولت ها به وجود نیامده است، حضور مردم اگر ادامه داشته باشد دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

امام جمعه خور با اشاره به نقش انتخابات در تعیین عزت و قدرت جمهوری اسلامی افزود: اگر مردم با نظم در انتخابات شرکت و با اخلاق حرکت کنند مایه عزت جمهوری اسلامی است و اگر قانون شکنی و بد اخلاقی کنند و با حرف های خود دشمن را به خود امیدوار کنند انتخابات مایه ضرر ما خواهد شد.

وی با شاره به وضعیت اقتصادی مردم گفت: معیشت مردم در درجه اول اهمیت برای مسئولان است، عزت ملت باید حفظ شود، نباید گسل های اعتقادی جغرافیایی و قومی را به نفع دشمن تعریف کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد افزود: برخی کاندیدا ها به دنبال فتنه هستند، مسأله آرامش در انتخابات بسیار مهم است، اگر کسی بخواهد علیه امنیت کشور قیام کند با واکنش سخت مواجه خواهد شد و سیلی خواهد خورد.

وی هدف کوتاه مدت دشمنان را لطمه زدن به امنیت انتخابات عنوان کرد و افزود: تنها گزینه ما در برابر غرب ایستادگی و مقاومت است که اگر ایستادگی کنیم آن ها تواضع خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار