خبرهای داغ:
با حضور رییس دانشکده هنرهای تجسمی دانشگاه هنر تهران صورت گرفت:

گرامی داشت روز جهانی گرافیک در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

به مناسبت روز جهانی گرافیک، جلسه ای با حضور رییس دانشکده هنرهای تجسمی دانشگاه هنر تهران، در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۹۰۹۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، در این نشست که به میزبانی دانشکده معماری و شهرسازی برگزار شد، دکتر کامران افشار مهاجر با اشاره به نقش بسیار مهم هنر گرافیک در تبلیغات، اظهار کرد: امروزه بخش عمده ای از اطلاع رسانی توسط این ابزار مهم صورت می گیرد.

رییس دانشکده هنرهای تجسمی دانشگاه هنر تهران با ذکر چند نمونه از تبلیغات گرافیکی از جمله طرح های شرکت آوانگارد و آثار کامران کاتوزیان، به مولفه های مهم در طراحی گرافیک تبلیغاتی پرداخت.

در این نشست، پرسش هایی از سوی دانشجویان و استادان دانشکده معماری و شهرسازی و همچنین فعالان گرافیک شهر قزوین که به این جلسه دعوت شده بودند، مطرح شد.

در پایان این نشست علاوه بر هم اندیشی در خصوص راهکارهای حضور موثر فارغ التحصیلان رشته گرافیک در بازار کار، از نمایشگاه آثار طراحی دانشجویان کارشناسی گرافیک بازدید شد.

شایان ذکر است؛ استاد کامران افشار مهاجر، رییس دانشکده هنرهای تجسمی دانشگاه هنر تهران، از مدیران باسابقه دانشگاه هنر است که در زمینه نشر کتب آموزشی و تحقیقاتی، تدریس در دانشگاه های معتبر و همچنین طراحی گرافیک در شرکت های تبلیغاتی و موسسات انتشاراتی سال ها مشغول فعالیت است.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها