حجت الاسلام سلیمی گفت: این رفتار خودش یک نوع تخلف انتخاباتی بود که در آستانه انتخابات به فکر توزیع کارانه می افتند.
کد خبر: ۸۸۵۹۰۵۷
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۳

حجت الاسلام سلیمی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به سخنان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص توزیع کارانه به کارفرمایان و وعده ایجاد اشتغال گفت: این رفتار خودش یک نوع تقلب انتخاباتی است که در آستانه انتخابات به فکر توزیع کارانه می افتند.

نزدیک انتخابات به فکر «کارانه» و سهام عدالت افتاده اند

وی با انتقاد از این که وزارت کشور سایت کارانه یکی از کاندیداها را فیلتر کرد، افزود: وزارت کشور سامانه کارانه را که متعلق به کسی دیگر است را فیلتر می کنند و سایت جدید خودش را باز می کند که نوعی رفتار متناقض است.

حجت الاسلام سلیمی با بیان این مطلب که دولت رفتار متناقض دارد، عنوان کرد: واقعا رفتار های متناقض به شدت توسط دولت مشاهده می شود بر همیین اساس در جای دیگر به فکر توزیع پول افتاده اند و سهام عدالت را مطرح می کنند یا به جای افزایش یارانه و توزیع آن توسط کمیته امداد خودشان توزیع می کنند.

وی تصریح کرد: اکنون دفتر رییس جمهور زنگ می زند و پول به حساب برخی افراد واریز می کند این ها همه مسائل عجیب و غریبی است که همه از شنیده ها است حاکی است که چنین اتفاقاتی در حال رخ دادن است.

حجت الاسلام سلیمی با بیان این مطلب که به شعور مردم توهین می کنند، تصریح کرد: این روند وحشتناک است و من متأسفم هستم که چرا ما باید این قدر شعور مردم را پایین در نظر بگیریم و کرامت مردم زیر سوال ببریم این رفتار ها مغایر حقوق شهروندی است.

وی خاطرنشان کرد: حقوق شهروندی یعنی حفظ کرامت و شعور مردم و با پول کسی را نخرید.رأی مردم را با دغل کاری ها جذب نکنید من این سؤال را می کنیم که آیا این رأی حلال بود؟

ارسال نظرات