شهردار تبریز با تاکید بر حضور پرشور توام با آگاهی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، خاطرنشان کرد: انتخابات پیش‌رو فرصت مهمی است که باید زمینه حضور افراد دلسوز و متخصص را در شهر فراهم کند.
کد خبر: ۸۸۵۹۰۱۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهردای تبریز، صادق نجفی در جشن پرشور نیمه‌شعبان در محله ارم با بیان این مطلب اظهار داشت: شهروندان تبریزی در روز انتخابات، اجازه نخواهند داد کسانی که به دنبال منافع و ارتباطات شخصی خود در شهر هستند، وارد گود شوند.

وی بیان کرد: اجازه نداده‌ایم این افراد در مسائل اجرایی شهر دخالت کنند؛ اجازه نداده‌ایم دوستان و خویشاوندان خود را به مناصب مدیریتی و فعالیت‌های پیمان‌کاری شهر تحمیل کنند و در عین حال، سعی کردیم برای دور ماندن برنامه‌ها از مانع‌تراشی و  حاشیه‌سازی، خویشتنداری و صبر را سرلوح رفتار خود قرار دهیم.

نجفی اضافه کرد: مردم تبریز و به خصوص شهروندان با اصالت ارم، ۴۲ متری، یوسف‌آباد، خلیل‌آباد و زینال‌آباد، هشیار هستند و اجازه نمی‌دهند افرادی که کارنامه و سابقه‌شان برای مردم روشن است،  با شعارهای عوام‌فریبانه، در سرنوشت شهر تاثیر بگذارند؛ این کارنامه در «۲۹ اردیبهشت» برای همیشه بسته خواهد شد تا افراد شایسته و دلسوز و متخصص، در خدمت شهر و شهروندان باشند.

شهردار تبریز همچنین با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: رئیس‌جمهوری که درد مردم را بداند و با برخورداری از تجربه و سابقه مشخص در سیاست‌های داخلی و خارجی، کشورها از کشمکش‌ها و حاشیه‌سازی‌ها دورنگه ‌دارد، بی‌شک، لایق انتخاب است.


 
ارسال نظرات