فرمانده انتظامی تربت حیدریه از کشف 2 محموله بزرگ سرقتی به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۹۰۰۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
اکبر آقابیگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: در ادامه مبارزه پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی گزارشی از انباشت کالاهای سرقتی در شهرستان تربت حیدریه واصل شد که بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
 
وی تصریح کرد: پس از بررسی های میدانی و بنا بدستور مقام قضایی محل مورد نظر بازرسی و اقلام سرقتی فراوانی که بخشی از آن از شهرستانهای همجوار و سایر استانهای کشور به سرقت رفته بود کشف و ضبط شد.
 
آقابیگی در تائید سرقتی بودن اقلام مکشوفه گفت: بخشی از این اموال شماره همراه دارد که پس از تماس مشخص شد که این کالا یک سال گذشته از مشهد و یا شهرستانهای همجوار با بخشی دیگر از وسایل به سرقت رفته است.
 
فرمانده انتظامی تربت حیدریه خاطر نشان کرد: در ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی انبار دوم این محموله در یکی از شهرستانهای همجوار کشف و ضبط شد و احتمال اینکه انبار سومی در دیگر شهرستان خراسان رضوی وجود داشته باشد فراوان است.
 
وی اظهار داشت: در این رابطه یک نفر متهم که بنا به اظهارات خودش تنها مالخر بوده دستگیر شد و شناسائی برای دستگیری سارقین همچنان ادامه دارد.
 
فرمانده انتظامی تربت حیدریه بیان کرد: این اموال مسروقه طی هفته آینده در کلانتری ۱۱ به معرض دید عموم قرار داده خواهد شد و چنانچه که افرادی اموالشان به سرقت رفته با دادن نشانی و یا حداقل ارائه صورتجلسه گزارش سرقت، اقلام خود را دریافت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها