امنیت کنونی جامعه نتیجه مجاهدت سربازان گمنام

تلاش مجاهدت شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) موجب برقراری چتر امنیت بر سراسر کشور شده است.
کد خبر: ۸۸۵۸۹۳۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸
امام جمعه شهر لنده در خطبه های نمازعبادی،سیاسی این شهر با تبریک سالروز با سعادت امام زمان (عج) و نیمه شعبان و خسته نباشید به سربازان گمنام امام زمان گفت: تلاش و مجاهدت شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) باعث برقراری چتر امنیت بر سراسر کشور شده است.
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل افزود: دشمنان بیش از 37سال است که با طرح و برنامه ریزی های فوری،کوتاه مدت و بلند مدت به دنبال برهم زدن امنیت در کشور هستند.
امام جمعه شهرستان لنده گفت:به کوری چشم دشمنان، با بصیرت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب و ملت بصیر ایران اسلامی تمام این توطئه های یکی یکی خنثی شده است.
محمودی اصل افزود: مسئله امنیت انتخابات یکی از مهمترین مسائلی است که همه ما در قبال آن موظف هستیم که نیروی امنیتی و نظامی به خصوص مجریان امر انتخابات باید مواظب باشند.
امام جمعه شهرلنده گفت:ملت ایران خوب یادگرفته است که پاسخ هرفتنه وتحرکات فتنه گرایانه را فوری و کوبنده بدهندوهدف دشمن نا امید کردن ملت با ترفند های مختلف است که باید ملت بصیر ایران بیشتر مراقب باشند.
محمودی اصل با بیان اینکه جمهوری اسلامی در هر حوزه ای که تفکر انقلابی حاکم بود به خوبی پیشرفت کرد افزود: مردم باید به کسانی رای دهند که دارای برنامه ی جامع اقتصادی برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی باشد.
وی گفت: امروز همه جامعه درگیر مسئله مهم انتخابات هستند که باید کسانی که به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری و شورای شهر ثبت نام می کنند دارای برنامه های اساسی، تعهد کاری و مسئولیت پذیر باشند.
محمودی اصل افزود: تخریب در انتخابات با نقد منصفانه فاصله دارد چرا نقد منصفانه می تواند در تصمیم گیری موثر باشد ولی تخرب باعث بی آبرویی خواهد شد.
خطیب جمعه لنده تاکید کرد: هیچ مسئولی و هیچ دهیاری حق ندارد در تصمیم گیری مردم دخالت کند چرا که مردم باید به طور آزادانه و با آگاهی کامل کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.
وی گفت: همه ملت ایران در روز جمعه آینده در سرنوشت خود با انتخابی آگاهانه مشارکت 100درصدی خواهند داشت و باردیگر برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام رقم خواهند زد.
ارسال نظرات