همزمان با اعیاد شعبانیه؛

جشن تکلیف50نفر از نوجوانان در اشکفتک

همزمان با ایام ولادت باسعادت آسمانی جوان عاشورا و منجی عالم بشریت مراسم جشن تکلیف50نفر از نوجوانان در اشکفتک برگزارشد.
کد خبر: ۸۸۵۸۹۱۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(علیه السلام)، روز جوان و میلاد مسعود منجی عالم بشریت برنامه جشن تکلیف با عنوان آسمانی ترین جوان برای تعداد50 نفر از نوجوانان که به سن تکلیف رسیده بودند در حسینیه گلزار شهداء اشکفتک (درجوار قبور مطهر شهداء) با حضور پر شور جوانان و نوجوانان عاشورایی و خانواده محترمشان برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام ابوالفضل احمدی با تبریک اعیاد شعبانیه گفت:در این زمان که دشمن بدنبال ضربه زدن به مقدسات و نظام اسلامی است،برگزاری برنامه معنوی جشن تکلیف ویژه نوجوانان بسیار مهم و جواب دندان شکنی به اهداف شوم دشمن میباشد.

وی ادامه داد:شهدای سربازان امام عصر علیه السلام که در حال حاضر در جوراشان هستیم بااقتدابه حضرت علی اکبر(علیه السلام) برای حفظ دین، ناموس و کشور عزیزمان ایران به شهادت رسیدن و شما نوجوانان با خواندن نماز اول وقت، انجام واجبات،مشخص نمودن مرجع تقلیدو....نباید بگذاریم خون آنها پایمال شود.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد:همانطور که حضرت علی اکبر علیه السلام در راه ترویج تشیع و اسلام و حفظ ولایت در رکاب حضرت امام حسین علیه السلام به شهادت رسید ما هم بایدبا خواندن نماز،قرآن وانجام فرائض دینی و دفاع از حریم اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام و ولایت فقیه راه شهیدان را ادامه دهیم .

وی افزود:والدین بایدبا حضور خود و همراه نمودن فرزندانشان در مراسم مذهبی و برپایی نماز جماعت در مساجد هم سلامت معنوی فرزندان خویش را حفظ کنند و هم دشمنان را ناکام بگذارند.

استاد حوزه علیمه شهرکرد به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت:با توجه به منویات مقام معظم رهبری و شاخصه های که معظم له در خصوص رئیس جمهور آینده اعلام فرمودند مابایدبا حضورحداکثری فردی را برای ریاست جمهورِ آینده انتخاب کنیم که درد مردم فقیر رابداند،عاشق خدمت و به فکر مردم باشد،در راه ترویج اسلام ناب و نظام اسلامی و ولایت فقیه کوشا و پر تلاش باشد،شجاع و انقلابی،جهادی و باشد.

در ادامه چفیه متبرک شده بدست مبارک مقام معظم رهبری،با اسم نویسی از نوجوانان و مکلفین و انجام قرعه توسط پدرشهیدان علوی و یکی از جانباز 70% به نوجوان عزیز جناب آقای عبدالله مولایی تقدیم شد.

تلاوت آیاتی ازکلام الله مجید،سرودجمهوری اسلامی ایران،قرائت صلوات خاصه امام رضا(علیه السلام)شعر خوانی در رسای حضرت علی اکبر(علیه السلام)وشباهت ایشان به پیامبر گرامی اسلام ،پخش نماهنگ بیانات مقام معظم رهبری با موضوع جوانان و جشن تکلیف جوانان پخش و برنامه با پخش سوگند نامه به پایان رسید.

لازم به ذکر است:عموم مردم بالاخص جوانان و نوجوان اعلام کردند که اجازه نمیدهند خون و پیام شهدا پایمال شود و تا آخرین قطره خون خود از اسلام ناب و انقلاب اسلامی پاسداری و اجازه نخواهیم داد دشمنان خدشه ای به اسلام ناب و نظام اسلامی و ولایت فقیه وارد کنند.

همچنین در این برنامه 200 بسته پذیرائی و 50 عدد بسته فرهنگی که شامل :یک جلد کلام الله مجید، تسبیح، مهر و جانماز ، تقویم مذهبی مدرسه عشق، کتاب تصویری چگونه نماز بخوانیم، (کتاب پسرانه، دفترچه یادداشت پسرانه و عطرحرم)که از معاونت فرهنگی آستان قدس رضوی تهیه شده بود بین افراد شرکت کننده ومکلفین توریع شد.

شایان ذکراست: مراسم جشن میلاد منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی علیه السلام به همت نوجوانان عاشورایی در این شهر برگزارشد.

ارسال نظرات